AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #1 Skrevet 19. januar 2020 Min sønn har en kompis som har en far og han er alene med et barn (kompisen) 100% og et barn 50 %. Opplever at han ikke klarer å følge opp avtaler, ting som skjer på skolen osv. Tror han er ufør så er jo tydelig at han har noe å slite med. Det glemmes treninger, bursdager (eller kommer når bursdagen egentlig er slutt), turdager på skolen og nå forsøkte vi å gjøre avtale om leking i helgen. Joda, de var hjemme, måtte bare en tur til byen først på formiddagen i går. Skulle sende melding da de kom hjem. Hørte ingenting. Så jeg sendte en ny mld om vi kanskje skulle prøve igjen dagen etter. Ja, det ville de. Hørte ingenting så jeg sendte mld om det fortsatt passet og ikke fått noe svar. Barna er gode venner og det er ingenting i veien der. Jeg kjenner jeg blir jo bekymret for guttungen. Er jo ikke noe kjekt å sitte og se på. Går jo ut over flere da lekekamerater blir skuffet og laget da det kommes for sent til kamp hele tiden (hvis de i det hele tatt kommer) etc Ser jo ingen tegn på mer alvorlig omsorgssvikt, men både hans egen sønn og omverden får jo et tillitsproblem her. Er jo kjempeuheldig for den gutten og. Han er forøvrig 8 år. Anonymkode: a2ba0...688
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå