Gå til innhold

Dere med 2 eller flere barn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker ikke mannen min mere, har vært sammen i flere år for ungenes skyld. Begynner å miste meg selv fullstendig å tviler på om dette er den greieste løsningen. 50/50 ordning med barna er en skrekkelig tanke. Er det noen som har opplevd å på sikt få en fin hverdag for seg selv og barna med en slik ordning? Fortell gjerne om ditt brudd med flere barn inni bildet. 

Anonymkode: 77cc4...6ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal bli separert og ha 50/50 med eksen nå snart. Ser frem til mer egentid og ro i hverdagen. Vi skal bo i samme område til de to barna er nesten voksne har vi tenkt. Jeg jobber to-delt turnus som sykepleier. Tror det blir greit. Barna er 4,5 og 7 år. 

Anonymkode: 1b123...c7f

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal bli separert og ha 50/50 med eksen nå snart. Ser frem til mer egentid og ro i hverdagen. Vi skal bo i samme område til de to barna er nesten voksne har vi tenkt. Jeg jobber to-delt turnus som sykepleier. Tror det blir greit. Barna er 4,5 og 7 år. 

Takk for svar. Kan jeg spørre hva som er årsak til brudd? Føler at manglende følelser hos meg er en egoistisk grunn for å frata barna en oppvekst med foreldre under samme tak 😔 mine barn er på alder med dine.

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Kan jeg spørre hva som er årsak til brudd? Føler at manglende følelser hos meg er en egoistisk grunn for å frata barna en oppvekst med foreldre under samme tak 😔 mine barn er på alder med dine.

Det er samme årsak her også, har ikke følelser lenger og vi har ikke delt soverom på 1,5 år. I tillegg har begge forandret seg mye på 12 år. Vi var 24 og 27 år da vi ble sammen. Har ikke mye til felles lenger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...