AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #1 Skrevet 19. januar 2020 Hei. Jeg sluttet med p-plaster i september, og har hatt mensen flere ganger etter det. Skulle få mensen nå på torsdag, men har ikke kommet ennå. Negativ test med billig teststrimmel i dag tidlig. Kan jeg fortsatt være gravid? Eller er EL mest sannsynlig forsinket? Har hatt murringer i korsryggen og nederst i magen siden tirsdag. Med første barnet mitt, fikk jeg svak positiv test 3 dager etter IKM.. Har ikke stresset, sovet dårlig e.l i det siste heller. Kun spist sunnere Anonymkode: 4c10b...23d
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #2 Skrevet 19. januar 2020 Ikke unormalt med ustabil syklus opptil et år etter prevensjon Anonymkode: 72d2a...dba 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #3 Skrevet 19. januar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke unormalt med ustabil syklus opptil et år etter prevensjon Anonymkode: 72d2a...dba Et år etter? Selvom den har vært regelmessig siden jeg slutta? Anonymkode: 4c10b...23d
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #4 Skrevet 19. januar 2020 Noen andre innspill? Anonymkode: 4c10b...23d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå