AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #1 Skrevet 19. januar 2020 Bestemte meg for å blinryddigere i 2020, og er godt i gang. Har solgt litt,sendt på Fretex,gitt til Gjenbruk....sikkert fått ut over femti ting ( ikke store ting) siden nyttår. Merker at det gir en skikkelig godfølelse, bedre plass i skapa og lettere å holde det ryddig. Syns til og med det var gøy å rydde klesskapet. Hva skal man med sååå mye ting og tang,er egentlig helt vilt ....og da er ikke jeg den verste heller😀👍noen andre som er i gang med slike prosjekt og vil dele noen tips? Jeg har tenkt,spesielt på kjøkkenet,hva skal vi med to pizzaskjerere? Så gitt bort en av de...hvor mange serviser trenger man? Osv Anonymkode: 7e865...5e5 3
Diamant20 Skrevet 19. januar 2020 #2 Skrevet 19. januar 2020 Ja, leverte 4 bæreposer med ting og tang til bruktbutikken i går. Det var bare fra en liten del av huset, går rundt og ser etter ting å kvitte meg med. 😅Så mye unødvendig jeg har brukt penger på😱 Er forøvrig med i tråden «vi som skal rydde i 2020» 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #3 Skrevet 19. januar 2020 1 minutt siden, Diamant20 skrev: Ja, leverte 4 bæreposer med ting og tang til bruktbutikken i går. Det var bare fra en liten del av huset, går rundt og ser etter ting å kvitte meg med. 😅Så mye unødvendig jeg har brukt penger på😱 Er forøvrig med i tråden «vi som skal rydde i 2020» Ja jeg også går rundt og kikker😀👍 og blir glad for hver ting jeg kan ta bort...har shoppestopp også, så det kommer ikke noe nytt inn med det første. Får en slags ro i kroppen av å ha færre ting...innbiller jeg meg ihvertfall😜Ts Anonymkode: 7e865...5e5 2
Gjest Witch24 Skrevet 19. januar 2020 #4 Skrevet 19. januar 2020 Har det passe greit, og ikke noe overflod av ting. Jeg rydder og lever gjevnlig til fredtex/ masvo:)
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #5 Skrevet 19. januar 2020 Deilig med en slik tråd😀 Får motivasjon av dette🤩 prøver å følge opp her og håper vi Fortsatt kan holde tråden👍 Anonymkode: da27a...234 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå