Gå til innhold

Når legger du deg om kvelden, og når står du opp?

Gjest Violetta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Legger meg som regel i 23.00- 00.00 tida på hverdager og står opp 08.00- 08.30. Likevell føler jeg at jeg har konstant underskudd på søvn. :oops:

Hvis jeg ikke hadde blitt vekket av alarmen på telefonen, eller av barna, tror jeg nok jeg kunne sovet til 12.00, glatt! :ler:

I helgene kan det jo bli morgenkvisten før jeg er i seng, (når ikke ungene er hos oss), da sover jeg gjerne til langt på dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Legger meg i 12-tiden, og nå som det er sommer står jeg opp når jeg våkner. Som regel i åtte-tiden. I helgene blir det fort motsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er B-mennske og trenger mye søvn, en dårlig kombinasjon. På hverdager legger jeg som oftest mellom 23-23.30, men det hender ofte at det tar litt tid før jeg sovner fordi jeg ofte ikke er særlig trøtt. Står opp igjen 7-7:15 og da er jeg selvfølgelig kjempetrøtt.. Ideelt sett skulle jeg gjerne hatt 9-10 timers søvn.

I helgene er jeg ofte oppe til 01-01:30 tiden også pleier sambo å vekke meg kl. 10 hvis jeg ikke våkner av meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør i teorien stå opp senest kl. 0700 på ukedager. Da jeg har flexitid kan jeg til nød drøye til 08.00, og fortsatt rekke jobb før fristen kl 09.00. Må innrømme at det ofte skjer....

Burde legge meg senest kl. 23.00 ut fra søvnbehovet mitt, men det skjer kun én gang i jubelåret. Pleier å være i seng litt over kl24, men har tv på rommet (en uting....) og blir ofte til at jeg ser en time - halvannen eller leser litt i en bok før søvnen melder seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meya84

Legger meg en gang mellom 23.30 å 01.00

Når jeg står opp er alt etter formen, eller om jeg skal noe...08.30 til 12.00 :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På hverdagene prøver jeg å være i seng til senest 22.30, og står opp fast 06.45. Trenger mye søvn, og av og til blir dette for lite. :o

I helgene varierer det mye, legger meg når jeg føler for det, og sover til jeg våkner. Blir nok ofte i allefall 10 timers søvn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg legger meg 12-1 tiden og står opp (de fleste dagene) kl 05.40, så jeg har veldig manko på søvn, problemet er at jeg er trøtt på morgen og ikke så mye på kvelden! Får desverre ikke sovet så mye på dagen med to barn, så det hender at både jeg og mannen legger oss veldig tidlig for å ta igjen litt søvn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...