AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #1 Skrevet 18. januar 2020 Hadde avtalt med en om å ha sex. Da jeg kom dit var det plutselig en annen mann der som han også ville at jeg skulle ha sex med. Følte meg presset, så jeg ble med på det, men følte meg helt bortkommen, og ting skjedde så fort. Jeg kan ikke skylde på andre enn meg selv, men jeg har slitt med det i ettertid og føler meg veldig brukt. Nå er han irritert for at jeg ikke vil komme. Jeg vil jo det, men er redd for at han presser meg. Mann, homofil. Anonymkode: 01853...7cd
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #2 Skrevet 18. januar 2020 Det der er ikke greit i det hele tatt. Jeg hadde sendt en melding der jeg skrev at det ikke var greit å plutselig invitere en annen mann uten å spørre deg først (wtf??), at jeg følte meg brukt og presset og at han burde skjerpe seg. Og deretter kuttet kontakten. Føler med deg TS, det der er ikke normal oppførsel i det hele tatt og jeg skjønner du synes det var en ekkel situasjon. Han er ikke verdt tiden din. Klem til deg ❤️ Så vet du bedre neste gang hvordan du skal takle sånne situasjoner. Husk at det alltid er lov å si nei! Anonymkode: cba99...d9d 13
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #3 Skrevet 18. januar 2020 Ja, det var skikkelig ekkelt. Han skjønte jo at jeg egentlig ikke hadde lyst til det. Begge to overkjørte meg fullstendig, og han jeg hadde avtalt med kom med kommentarer som gjør at jeg skjønner at det der var en slags kink som han ville oppleve, og at han ga faen i meg. Han driver å sender meldinger hele tiden, men jeg har ikke orket å svare han. Vil jo helst skrive at han kan dra til helvete, men er litt engstelig fordi han har bilder og videoer av meg. Føler meg som en idiot. Anonymkode: 01853...7cd 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #4 Skrevet 18. januar 2020 Hva slags kommentarer? Høres ut som voldtekt spør du meg. Spesielt hvis det stemmer at han visste at du ikke ville. Uansett veldig spesielt å invitere en annen bak ryggen din. Anonymkode: dbf8c...d35 7
Hengebuksvinet Skrevet 19. januar 2020 #5 Skrevet 19. januar 2020 Ikke la deg presse av bildene. Å spre dem setter vel han i et dårligere lys enn deg. Varm klem. Ta vare på deg selv. Ok, så klarte du ikke å si nei. Det må du lære deg. Men du har ingen grunn til å skamme deg. Det er han som har oppført seg nedrig, og skammen er hans. Ikke møt han flere ganger m. 10
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #6 Skrevet 19. januar 2020 Jeg syns virkelig ikke du skal møte han igjen! Har du opplevd overgrep eller neglisjering av nær relasjon før? Det er ikke normalt å ville treffe en igjen som utsetter en for sånt, men kan være en form for traumebånd eller selvskading... Det som vil styrke den fremtidige Deg er å si til han som det er! At du syns det var jævlig dårlig stil å plutselig ha en annen mann der, og siden du hadde gledet deg til å treffe HAN(ikke han andre) følte du deg presset til å gjøre som han ville og klarte ikke handle på å si nei. Den vanligste reaksjonen ved overgrep er å fryse til og ikke klare å handle på det, man disconnecter hjernen fra kroppen sin. Be han dra til helvete og skriv at han skal gå frem med den kinken sin på en annen måte hvis han ikke vil risikere å bli anmeldt for voldtekt en dag! Så trist å høre du havnet i denne situasjonen. Det er ikke din feil, og du skylder han ingenting, ikke høflighet, hyggelig avvisning, vennskap eller flere treff. Han er ikke bra for deg når han setter opp noe sånt mot deg, overkjører deg, bruker deg, sier nedsettende kommentarer, skjønte at du ikke ville men allikevel presset deg, og til og med blir irritert for at du ikke vil komme igjen! Hvis du har et tenningsmønster som tiltrekker deg til denne typen skadelig seksualitet og relasjoner kan det være nyttig å granske barndommen din eller foreldrerelasjonene dine. Hvordan selvtillitten din har vært og er, gjerne med en profesjonell psykolog. For orden skyld, det er ikke noe galt eller skammelig i det, men det er jo ikke bra for noen mennesker å bli behandlet sånn og mange bruker submissiv sex som selvskade for andre problemer. Anonymkode: e5015...48b 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #7 Skrevet 19. januar 2020 1 minutt siden, SS skrev: Ikke la deg presse av bildene. Å spre dem setter vel han i et dårligere lys enn deg. Varm klem. Ta vare på deg selv. Ok, så klarte du ikke å si nei. Det må du lære deg. Men du har ingen grunn til å skamme deg. Det er han som har oppført seg nedrig, og skammen er hans. Ikke møt han flere ganger m. Enig dette ☝️💪 Anonymkode: e5015...48b 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #8 Skrevet 19. januar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns virkelig ikke du skal møte han igjen! Har du opplevd overgrep eller neglisjering av nær relasjon før? Det er ikke normalt å ville treffe en igjen som utsetter en for sånt, men kan være en form for traumebånd eller selvskading... Det som vil styrke den fremtidige Deg er å si til han som det er! At du syns det var jævlig dårlig stil å plutselig ha en annen mann der, og siden du hadde gledet deg til å treffe HAN(ikke han andre) følte du deg presset til å gjøre som han ville og klarte ikke handle på å si nei. Den vanligste reaksjonen ved overgrep er å fryse til og ikke klare å handle på det, man disconnecter hjernen fra kroppen sin. Be han dra til helvete og skriv at han skal gå frem med den kinken sin på en annen måte hvis han ikke vil risikere å bli anmeldt for voldtekt en dag! Så trist å høre du havnet i denne situasjonen. Det er ikke din feil, og du skylder han ingenting, ikke høflighet, hyggelig avvisning, vennskap eller flere treff. Han er ikke bra for deg når han setter opp noe sånt mot deg, overkjører deg, bruker deg, sier nedsettende kommentarer, skjønte at du ikke ville men allikevel presset deg, og til og med blir irritert for at du ikke vil komme igjen! Hvis du har et tenningsmønster som tiltrekker deg til denne typen skadelig seksualitet og relasjoner kan det være nyttig å granske barndommen din eller foreldrerelasjonene dine. Hvordan selvtillitten din har vært og er, gjerne med en profesjonell psykolog. For orden skyld, det er ikke noe galt eller skammelig i det, men det er jo ikke bra for noen mennesker å bli behandlet sånn og mange bruker submissiv sex som selvskade for andre problemer. Anonymkode: e5015...48b Jeg har ikke opplevd overgrep, men du kan si at jeg har hatt en utfordrende oppvekst ja, og jeg har hatt et usunt forhold til sex lenge. Jeg tror kanskje det kommer fra et selvhat. Han jeg avtalte med har jeg kjent lenge og jeg har blitt litt avhengig av den oppmerksomheten/nærheten jeg får av han. Det har han tydeligvis funnet ut at han kan utnytte. Jeg husker at jeg ristet på hodet når vi var på vei til å begynne, men jeg sa ikke nei. Tror ikke jeg sa et eneste ord gjennom hele greia. Han dro meg liksom bare inn i det. Etterpå kjørte han meg hjem, og da klarte jeg jo ikke å holde meg i bilen, så han så jo at jeg ble lei meg. Da ble han også irritert og prøvde å legge det over på meg. Spurte meg hvorfor jeg orket å komme til han hvis jeg ikke ville. Klarte ikke diskutere med han da, så jeg sa faktisk unnskyld, og det angrer jeg sånn å på nå for jeg føler at jeg sviktet meg selv. Vet ikke om jeg klarer å holde meg unna. Per nå så er jeg jo faktisk redd for å dra tilbake til han fordi jeg føler jeg har mistet for mye av kontrollen. Litt av greia med å dra til han er jo at jeg mister kontrollen, tror jeg, men det finnes grenser for hva jeg orker. Jeg er redd for at jeg kommer til å dra tilbake til han. Føler jo på en måte at jeg trenger det. Uansett kommer jeg til å skrive en krass melding til han. Det er greit at han liker å ha kontroll og styring, men det finnes jo en grense. Anonymkode: 01853...7cd
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #9 Skrevet 19. januar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva slags kommentarer? Høres ut som voldtekt spør du meg. Spesielt hvis det stemmer at han visste at du ikke ville. Uansett veldig spesielt å invitere en annen bak ryggen din. Anonymkode: dbf8c...d35 Det er bare ekkelt å skrive kommentarene, men han/de snakket om meg som om jeg ikke var tilstede. De var veldig "nå gjør vi sånn og nå gjør vi sånn" uten at noen av dem spurte om jeg var ok med det. De dro meg bare etter armene og nakken. Hadde de orket å lest kroppsspråket mitt så hadde de skjønt at det jeg ikke var komfortabel med mye av det. Han jeg pleier å møte er jo sånn, og jeg har aldri klaget på det, fordi det har vært innenfor grensene mine. Men det var veldig annerledes når de plutselig var to og jeg aldri har hatt sex med han andre. Det var veldig nedverdigende. Anonymkode: 01853...7cd
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #10 Skrevet 19. januar 2020 Blokker, slett og glem! Hvis han gjør noe som helst med bildene så anmelder du også. Anonymkode: d38ec...811 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #11 Skrevet 19. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er bare ekkelt å skrive kommentarene, men han/de snakket om meg som om jeg ikke var tilstede. De var veldig "nå gjør vi sånn og nå gjør vi sånn" uten at noen av dem spurte om jeg var ok med det. De dro meg bare etter armene og nakken. Hadde de orket å lest kroppsspråket mitt så hadde de skjønt at det jeg ikke var komfortabel med mye av det. Han jeg pleier å møte er jo sånn, og jeg har aldri klaget på det, fordi det har vært innenfor grensene mine. Men det var veldig annerledes når de plutselig var to og jeg aldri har hatt sex med han andre. Det var veldig nedverdigende. Anonymkode: 01853...7cd Fyren er sjuk... men du har absolutt et sykelig forhold til sex selv hvis du finner deg i dette. Du blir grovt utnyttet. Anonymkode: ceadf...3d3 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #12 Skrevet 19. januar 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har ikke opplevd overgrep, men du kan si at jeg har hatt en utfordrende oppvekst ja, og jeg har hatt et usunt forhold til sex lenge. Jeg tror kanskje det kommer fra et selvhat. Han jeg avtalte med har jeg kjent lenge og jeg har blitt litt avhengig av den oppmerksomheten/nærheten jeg får av han. Det har han tydeligvis funnet ut at han kan utnytte. Jeg husker at jeg ristet på hodet når vi var på vei til å begynne, men jeg sa ikke nei. Tror ikke jeg sa et eneste ord gjennom hele greia. Han dro meg liksom bare inn i det. Etterpå kjørte han meg hjem, og da klarte jeg jo ikke å holde meg i bilen, så han så jo at jeg ble lei meg. Da ble han også irritert og prøvde å legge det over på meg. Spurte meg hvorfor jeg orket å komme til han hvis jeg ikke ville. Klarte ikke diskutere med han da, så jeg sa faktisk unnskyld, og det angrer jeg sånn å på nå for jeg føler at jeg sviktet meg selv. Vet ikke om jeg klarer å holde meg unna. Per nå så er jeg jo faktisk redd for å dra tilbake til han fordi jeg føler jeg har mistet for mye av kontrollen. Litt av greia med å dra til han er jo at jeg mister kontrollen, tror jeg, men det finnes grenser for hva jeg orker. Jeg er redd for at jeg kommer til å dra tilbake til han. Føler jo på en måte at jeg trenger det. Uansett kommer jeg til å skrive en krass melding til han. Det er greit at han liker å ha kontroll og styring, men det finnes jo en grense. Anonymkode: 01853...7cd Skal du være et voksent menneske som gjør voksne ting som sex, må du også være i stand til å gjøre voksne ting som å si «nei» eller trekke deg unna om det er noe du ikke vil. Dropp sex totalt inntil du klarer det. Anonymkode: 4dcd5...142 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #13 Skrevet 19. januar 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal du være et voksent menneske som gjør voksne ting som sex, må du også være i stand til å gjøre voksne ting som å si «nei» eller trekke deg unna om det er noe du ikke vil. Dropp sex totalt inntil du klarer det. Anonymkode: 4dcd5...142 Ja, for det er jo såklart offeret som har ansvaret her... Slik jeg forstår det har TS prøvd dette. Og hva får deg til å tro at et nei egentlig spiller noen rolle med folk som de to karene der...?? Anonymkode: dbf8c...d35 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #14 Skrevet 19. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skal du være et voksent menneske som gjør voksne ting som sex, må du også være i stand til å gjøre voksne ting som å si «nei» eller trekke deg unna om det er noe du ikke vil. Dropp sex totalt inntil du klarer det. Anonymkode: 4dcd5...142 Du tror det er enkelt å si nei når to eldre menn holder deg fast? Tror ikke de egentlig brydde seg så mye om mitt "nei". Jeg sa ikke at jeg ikke vill med ord, men jeg sa det med handling, og de visste det godt. De ga faen. Hadde ikke spilt noen rolle om jeg sa nei. Du mener at jeg ikke er voksen nok, at det er det som er problemet, skjønner jeg. Anonymkode: 01853...7cd 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #15 Skrevet 19. januar 2020 For en forjævlig situasjon. Håper du aldri nærmer deg vedkommende igjen! Han fortjener på ingen måte å noen gang se deg igjen. De som skriver negative kommentarer her må du bare overse, det er vel slike som liker å bedrive sånt dritt. Dette er totalt overkjøring og jeg syns personlig dette blir et skikkelig overgrep og om ikke voldtekt. Prøv å ikke tenk på bildene.. har du bilder av ham? Å presse folk til å ha sex er helt vilt. Håper du søker hjelp for dette om du føler at du trenger det og at du blir møtt med forståelse. Har opplevd lignende situasjoner selv og jeg vet så altfor godt hvor jævlig det der er. Det har ingenting med hvor voksen man er. Anonymkode: 9d6ad...465 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #16 Skrevet 19. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: For en forjævlig situasjon. Håper du aldri nærmer deg vedkommende igjen! Han fortjener på ingen måte å noen gang se deg igjen. De som skriver negative kommentarer her må du bare overse, det er vel slike som liker å bedrive sånt dritt. Dette er totalt overkjøring og jeg syns personlig dette blir et skikkelig overgrep og om ikke voldtekt. Prøv å ikke tenk på bildene.. har du bilder av ham? Å presse folk til å ha sex er helt vilt. Håper du søker hjelp for dette om du føler at du trenger det og at du blir møtt med forståelse. Har opplevd lignende situasjoner selv og jeg vet så altfor godt hvor jævlig det der er. Det har ingenting med hvor voksen man er. Anonymkode: 9d6ad...465 Tusen takk for innlegget ditt! Han kom hjem til meg i kveld etter at jeg svarte han på melding og sa det slik jeg har presentert det i denne tråden. Det var skikkelig ekkelt, men det gikk fint. Han var sint når han kom, men han roet seg etterhvert når han så at jeg virkelig var fortvilet. Jeg har ikke bilder av han, nei. Tror helt ærlig at han ikke hadde brydd seg heller. Men han vet at jeg skjemmes over legningen min og at ikke mange vet at jeg faktisk er homofil. Så det er jo et vanvittig pressmiddel hvis han kommer på det. Til nå har han ikke nevnt noe om det heldigvis. Jeg tenker jo at hvis han presser meg med bildene så kan jeg jo informere han om at jeg kommer til å anmelde han for både spredning av de bildene og for voldtekt. Anonymkode: 01853...7cd
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #17 Skrevet 19. januar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal du være et voksent menneske som gjør voksne ting som sex, må du også være i stand til å gjøre voksne ting som å si «nei» eller trekke deg unna om det er noe du ikke vil. Dropp sex totalt inntil du klarer det. Anonymkode: 4dcd5...142 Ærlig talt den kommentaren kunne du spart deg for! Her legger du skyld på offeret og det er aldri offeret sin feil! De som skal droppe sex er de om ikke klarer å ha det med samtykke fra den andre! Anonymkode: e5015...48b 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #18 Skrevet 20. januar 2020 Ta vare på sms og lignende i tilfelle du trenger det som bevis senere. Kutt all kontakt Anonymkode: c94da...ca6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå