Remfrue Skrevet 18. januar 2020 #1 Del Skrevet 18. januar 2020 Vet ikke om jeg er på rett plass, så korriger meg gjerne om jeg er helt på tur. Jeg skal snart starte opp eget AS innen for det jeg driver med, har enkeltmannsforetak nå. Grunnen til at jeg velger å bytte er rett og slett muligheten for å kunne ansette andre, i tillegg til at det til syvende og sist er mindre risikoer med AS kontra ENK. Det jeg lurer litt på er hvordan det fungerer med firma telefon. De eventuelle ansatte skal ikke ha det, men jeg som eier og dagligleder vil være avhengig av en telefon i jobben med tanke på booking av timer, markedsføring på SoMe og andre ting. Jeg ønsker dog også å kunne bruke denne telefonen privat da jeg ikke ser noe poeng med to telefoner. Eller er det bedre med en privat og en firma telefon? Håper noen har litt peiling på dette og kan svare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CabinCruiser Skrevet 18. januar 2020 #2 Del Skrevet 18. januar 2020 (endret) Du setter bare telefonen på firmaet og så skatter du elektronisk kommunikasjon på det privat.1 telefon syns jeg er best. Med to blir det bare surr og man må ta med seg begge, eller viderekoble og da er man jo like langt egentlig. Endret 18. januar 2020 av CabinCruiser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remfrue Skrevet 18. januar 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 18. januar 2020 7 minutter siden, CabinCruiser skrev: Du setter bare telefonen på firmaet og så skatter du elektronisk kommunikasjon på det privat.1 telefon syns jeg er best. Med to blir det bare surr og man må ta med seg begge, eller viderekoble og da er man jo like langt egentlig. Ja, er det jeg og tenker. For kommer jo uansett gjerne til å sitte med telefonen for markedsføring og kundehenvendelser utenfor åpnings/arbeidstid uansett. Eneste jeg ser som et pluss med to er jo at private bilder og jobb bilder til SoMe ikke blir blandet f.eks. Så det e så enkelt som at jeg bare skatter for det, legger det inn i ligningen også er det good? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CabinCruiser Skrevet 18. januar 2020 #4 Del Skrevet 18. januar 2020 Akkurat nå, Remfrue skrev: Ja, er det jeg og tenker. For kommer jo uansett gjerne til å sitte med telefonen for markedsføring og kundehenvendelser utenfor åpnings/arbeidstid uansett. Eneste jeg ser som et pluss med to er jo at private bilder og jobb bilder til SoMe ikke blir blandet f.eks. Så det e så enkelt som at jeg bare skatter for det, legger det inn i ligningen også er det good? Du lagrer det nå bare i to mapper da. Selv har jeg ingen problemer med å skille bilder osv. Overfører alt til dropbox hver dag og så legger jeg bare i mapper. Det eneste som er sykt irriterende er jo de konstante varslene ala "nå er det lenge siden vi har hørt fra deg" eller instgram med "du har x ny liker". Jeg kjenner ikke godt nok til CRM-programmene som støtter publisering i sosiale media, men forstår det slik at f.eks Hubspot lar deg styre SOME rett fra hubspot uten at du har tilgangen på egen tlf. Vi er så småskala at vi sitter å laster opp fra telefonene fordi sjefen ikke vil bruke 100k i året på hubspot. Nevner hubspot fordi det er et utrolig bra program som tar vekk mye av arbeidet med SOME og markedsføring, slik jeg forstår. Har fått det presentert av Hubspot for ikke så lenge siden. De har noen rimeligere pakker også. Alt i alt, var en liten digresjon, men ja - kan være lurt å sjekke litt inn på CRM systemer for sosiale media Bare legg det inn i ligninga så er all good. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå