AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #1 Skrevet 18. januar 2020 Dette lurer jeg på. Vet om at mange kvinner etterhvert får følelser for en de har mye sex med, men er det noen menn her som har fått følelser på den måten? Startet et forhold slik? Anonymkode: f0c80...9aa 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #2 Skrevet 18. januar 2020 Jeg er kvinne, men hatt noen slike opplegg hvor mannen i starten har sagt det bare er sex, så har det endt med at de har blitt lidenskapelig forelsket og ønsket forhold. Litt farlig egentlig at dette skjer, for da tenker man at det vil skje med alle. Jeg ble ekstremt forelsket i en fwb og gikk utifra at han ville bli det samme pga tidligere erfaringer, men typisk nok er han den eneste som ikke ble det, og heller fikk helt avsmak for meg etter han merket jeg ble forelsket. Vær obs, slike forhold er ikke så lurt egentlig, alltid noen som blir lei seg. Anonymkode: dedf3...647 8
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #3 Skrevet 18. januar 2020 Dame her .. blitt forelsket .. avsluttet men nå er det han som savner meg.. pussig Anonymkode: d8f85...26f 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #4 Skrevet 19. januar 2020 Har opplevd at 2 menn jeg har vært fwb med har blitt forelska, så er nok mulig ja. Ble ikke noe forhold siden jeg ikke følte det samme tilbake. Anonymkode: eab60...39c
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #5 Skrevet 24. november 2021 Bumper tråden. Dere som har opplevd at mannen utviklet følelser, hvor ofte møttes dere og hva gjorde dere? Kun sex, eller også andre aktiviteter? Anonymkode: 60e6f...e67
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #6 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bumper tråden. Dere som har opplevd at mannen utviklet følelser, hvor ofte møttes dere og hva gjorde dere? Kun sex, eller også andre aktiviteter? Anonymkode: 60e6f...e67 Møttes et par ganger i mnd. Han fikk følelser. Han var i forhold. Skulle ut sv forholdet snart… han er fremdeles i forholdet nå, etter tre år. Snakker ikke med han lenger. Begge har hatt kjærlighetssorg. Lenge! Anonymkode: d6a1c...c40
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #7 Skrevet 24. november 2021 Jeg og kjæresten ble sammen på denne måten Vi var ff med enighet om at det ikke skulle bli noe mer, men vi møttes 2-3 ganger i uka, trente sammen, så serier sammen, dro på café, restauranter, ut på bar, tok båt ut til øyene og solte oss sammen, laget middag sammen, dro ut sammen med hverandres venner, osv. Vi ble rett og slett veldig gode venner som hadde sex, så hverandre regelmessig, brukte hverandre for emosjonell støtte, så veldig frem til å tilbringe tid sammen, savnet hverandre, fant hele personen tiltrekkende, osv. Så da ble det jo et forhold til slutt Anonymkode: 62e54...a08
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #8 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Møttes et par ganger i mnd. Han fikk følelser. Han var i forhold. Skulle ut sv forholdet snart… han er fremdeles i forholdet nå, etter tre år. Snakker ikke med han lenger. Begge har hatt kjærlighetssorg. Lenge! Anonymkode: d6a1c...c40 Hvordan vet du at han har kjærlighetssorg om du ikke snakker med han?🤔 Anonymkode: f1e90...f7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå