maitay Skrevet 18. januar 2020 #1 Del Skrevet 18. januar 2020 (endret) Trenger tips til en litt spenstig men delikat farge til en kontrastvegg i stua. Har veldig lite erfaring med maling, så syntes det er veldig vanskelig å finne riktig farge. Endret 18. januar 2020 av maitay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 18. januar 2020 #2 Del Skrevet 18. januar 2020 Hvilke farger har du ellers da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maitay Skrevet 18. januar 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 18. januar 2020 (endret) 8 minutter siden, lillemeg90 skrev: Hvilke farger har du ellers da? Dette er første steg i oppussing av stue/kjøkken så vi skal tilpasse de andre fargene etter denne kontrastveggen etterhvert. gulvet er per nå klassisk 90/00 talls laminatgulv. Men må passe til disse fargene: Endret 18. januar 2020 av maitay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #4 Del Skrevet 18. januar 2020 Det er ikke helt mine farger så kan godt være jeg bommer. Men hva med en mørk blå som Oslo eller byge? Eller kanskje dark teal? Anonymkode: a1a52...d85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 18. januar 2020 #5 Del Skrevet 18. januar 2020 Det var foresten meg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maitay Skrevet 18. januar 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 18. januar 2020 38 minutter siden, lillemeg90 skrev: Det var foresten meg 😂 Teppet kan byttes ut, gjerne andre farger som passer med skjenken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 18. januar 2020 #7 Del Skrevet 18. januar 2020 26 minutter siden, maitay skrev: Teppet kan byttes ut, gjerne andre farger som passer med skjenken Evening green er nok fin til skjenken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maitay Skrevet 18. januar 2020 Forfatter #8 Del Skrevet 18. januar 2020 Takk for tips! Skal sjekkes ut 👏🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 19. januar 2020 #9 Del Skrevet 19. januar 2020 2 timer siden, maitay skrev: Takk for tips! Skal sjekkes ut 👏🏻 Lykke til! Gøy å finne farger 👌🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #10 Del Skrevet 19. januar 2020 Ble så fornøyd med stua i leiligheten vi bodde i før etter vi malte den største stueveggen i fargen Oslo. Syntes det var litt skummelt siden folk påsto at rommet ble så utrolig lite siden fargen er så mørk, men vi opplevde at rommet føltes større. Det var høyt under taket (4,2 meter på det høyeste på den veggen) og det hjalp veldig på romfølelsen. Hele leiligheten var kritt hvit og steril, så det hjalp mye med en mørk vegg! Opplevde at fargen byttet farge i ulikt lys. Den skiftet mellom å være mørk blå, mørk grønn, blågrønn, grønnbrun og litt lilla-aktig alt etter lyset. Det var dritkult. (Vi malte også tre hyller (de kassehyllene med fem kanter fra Jysk) i lysegrønt, lyseblått og sennepsgul for å "fylle" den store veggen, og det passet godt inn.) Anonymkode: 2d664...93f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #11 Del Skrevet 19. januar 2020 Vi hadde for øvrig TV-bord i samme serie som skjenken du la ut bilde av, og Oslo passet kjempefint. Anonymkode: 2d664...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #12 Del Skrevet 20. januar 2020 Trenger ikke være redd for mørke vegger men bruk gjerne en guide☺️ Anonymkode: e35de...aeb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maitay Skrevet 20. januar 2020 Forfatter #13 Del Skrevet 20. januar 2020 Vi bestemte oss for å male kjøkkenet nå samtidig og da tenker vi å bruke free spirit (kjøkkenet er hvitt) blir det for mye å male kontrastfargen i stua i samme farge eller kan vi bruke en helt annen farge der? Vi har en delvis avskilt kjøkken/stue løsning uten dør mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #14 Del Skrevet 26. januar 2020 På 18.1.2020 den 20.04, maitay skrev: Trenger tips til en litt spenstig men delikat farge til en kontrastvegg i stua. Har veldig lite erfaring med maling, så syntes det er veldig vanskelig å finne riktig farge. hva slags gulv har du? vanskelig å gi råd om vi ikke vet om du f.eks har mye gult i gulvet ditt. Hvor stor er stua og hvor mye lys får du inn? Hvilke farger har du på sofa og div store møbler? Anonymkode: d94f9...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #15 Del Skrevet 26. januar 2020 På 18.1.2020 den 21.53, AnonymBruker skrev: Det er ikke helt mine farger så kan godt være jeg bommer. Men hva med en mørk blå som Oslo eller byge? Eller kanskje dark teal? Anonymkode: a1a52...d85 nei, ikke velg farger absolutt alle har ts. Titt på fargene som ikke hver 2. person foreslår i slike kommentarfelt.. Anonymkode: d94f9...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #16 Del Skrevet 26. januar 2020 På 20.1.2020 den 19.24, maitay skrev: Vi bestemte oss for å male kjøkkenet nå samtidig og da tenker vi å bruke free spirit (kjøkkenet er hvitt) blir det for mye å male kontrastfargen i stua i samme farge eller kan vi bruke en helt annen farge der? Vi har en delvis avskilt kjøkken/stue løsning uten dør mellom. jeg ser du svarte på mye av sp.målene jeg spurte lenger opp. Hadde vurdert an str på stue og kjøkken. Kan man se inn i stua fra kjøkkenet? Anonymkode: d94f9...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå