Gå til innhold

Slo en avis i hodet på¨en fireåring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fireåriingen er ofte voldsom selv om han vet hvor grensene går. Det er kanskje litt sjaluis i bildet. Jeg slo en avis i hodet og angrer, sa unnskyld og fortalte det til foreldrene etterpå. Forklarte at når jeg har sagt nei og at det ikke er lov å slå mindre barn, da blir jeg grintete. Vet at jeg burdfe latt være å daske med en avisl, men har jeg gjort en stor skade? Vi har snakket om det i ettermiddag. 

Anonymkode: 33495...6ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du slo et barn???

Anonymkode: b80a5...4e6

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du slo et barn???

Anonymkode: b80a5...4e6

Med en avis.

Skrevet

Hvem er du? Tydeligvis ikke hans forelder?

Men ja, jeg hadde ikke stolt på deg mer.

Anonymkode: 3a373...3b0

• Liker 4
Skrevet

Barnet ville ikke høre på at h*n ikke skulle slå et mindre barn, så DU slo barnet med en avis? Haha er du seriøs?

Anonymkode: af2f3...e03

• Liker 16
Skrevet

Du skulle lære barnet at han/hun ikke skal slå mindre barn.. Og så ender du opp med å slå 4-åringen. Nesten ikke til å to. 

Anonymkode: f76b3...f81

• Liker 7
Skrevet

Dasket du en avis i hodet? Eller slo du avisa i hodet? 
Dasket du, får å oppmerksomheten så ikke noe problem tenker jeg, og ikke lag det til et problem der det skal snakkes om det uendelige om det, og barnet blir oppmersom på at dette skal h*n bli lei seg /såret/ whatever for. Nei, ikke lag noe utav det, barnet har glemt det nå.

Slo du, vel da må du si unnskyld til barnet, og gå grundig i deg selv, for det er absolutt ikke akseptabelt.

Anonymkode: d0fbe...e15

• Liker 7
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 5e5d9...66a

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnet ville ikke høre på at h*n ikke skulle slå et mindre barn, så DU slo barnet med en avis? Haha er du seriøs?

Jeg slo ikke, brukte en avis. Men følte meg ikke  høy i hatten. 

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skulle lære barnet at han/hun ikke skal slå mindre barn.. Og så ender du opp med å slå 4-åringen. Nesten ikke til å to. 

Anonymkode: f76b3...f81

Ikke sant. Jeg er vel veldig sprø. Jeg klikket, men det gjorde ikke så vondt har jeg hørt. Når ingenting nytter og jeg har sagt at snart blir jeg sint. Det gikk bra fordi vi snakket om det og jeg fortalte foreldrenr om det. 

Anonymkode: 33495...6ad

Skrevet

Ingen skade skjedd. Å daske en avis i hodet på noen er ikke vold. Barn må lære at handling = konsekvens.

Anonymkode: 2d240...363

• Liker 16
Skrevet

Vet ikke om jeg tror på det her. Det er på ingen måte greit og slå barn med en avis. Hvem er du uansett som klarer å gjøre sånt mot noen andres barn? (ikke at det er bedre å gjøre mot egne, men mot andres barn også da..?). 

Anonymkode: d1a25...ee0

• Liker 5
Skrevet

Vet ikke om jeg tror på det her. Det er på ingen måte greit og slå barn med en avis. Hvem er du uansett som klarer å gjøre sånt mot noen andres barn? (ikke at det er bedre å gjøre mot egne, men mot andres barn også da..?). 

Anonymkode: d1a25...ee0

• Liker 1
Skrevet

Håper det minste barnet ikke er ditt? Du bør gå grundig i deg selv for å ikke bli like sint/sintere på eget barn. Har det skjedd en gang skjer det gjerne igjen.

Skrevet

Hvorfor er det to tråder om dette?

Anonymkode: 6d01d...b8c

Skrevet

Det går helt sikker bra.

Anonymkode: c1552...048

• Liker 3
Skrevet

Hallo TS, er det du som startet begge trådene?(da du satt på do og bæsjet isted). 

Anonymkode: 6d01d...b8c

• Liker 2
Skrevet

Hjelpes. Hvor gammel er du? Man slår ikke barn, så enkelt er det! Jeg håper du selv ikke har barn, skaff deg hjelp menneske, du er ikke helt god i hodet.

Skrevet

Kjenner igjen skrivemåten. Du er 21 år og har ett barn på 1,5 år selv. Med en 4 åring som du er tante for. Skaff hjelp. 

Anonymkode: 0e0e3...029

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjenner igjen skrivemåten. Du er 21 år og har ett barn på 1,5 år selv. Med en 4 åring som du er tante for. Skaff hjelp. 

Anonymkode: 0e0e3...029

Og bor hos foreldrene fortsatt?

Anonymkode: 3a373...3b0

Skrevet

Huff sånt må du ikke gjøre TS. slutt med det.

Anonymkode: f0b33...759

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...