Gå til innhold

Orlando *sukk* Bloom

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Har vært syk hele uka, og kost meg med filmer. Har sett alle Ringenes Herre-filmene, Troja og Pirates of The Caribbean, og når de kom på toppen av Kingdom Of Heaven som jeg så på kino forrige uke, må jeg nok en gang legge meg flat. Orlando Bloom må være den vakreste noensinne. Får helt hjertebank når han stirrer framfor seg med helt blå øyne i Ringenes Herre. Hvis ikke han er det beste eksempelet på mann, så vet ikke jeg... :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det nå jeg protesterer? ;):ler:

Jeg synes han er litt glatt og puslete, jeg...

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

PUSLETE??!! Jeg skal gi deg puslete!

Skrevet

Ooops! :wink::ler: Kanskje jeg ordlegger meg dårlig ;) Han er pen, men ikke barsk, på en måte. Men det er du helt sikkert ikke enig i :ler:

Skrevet

Kan jeg også få være med..? Manner med bart er æsj... :tunge1:ikke det at han ser bedre ut uten altså, men...

Gjest Embla s
Skrevet

Uff, vanligvis sikler jeg ikke på filmstjerner, men... Har sett Kingdom of heaven i dag, og.... :sikle littegranne: :ler:

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Kan jeg også få være med..? Manner med bart er æsj... :tunge1:ikke det at han ser bedre ut uten altså, men...

Unnskyld meg, men det er ganske stor forskjell på Orlando Bloom og "æsjemanner med bart"!

Skrevet

Unnskyld meg, men det er ganske stor forskjell på Orlando Bloom og "æsjemanner med bart"!

Neei, synes du?! :tunge1: Manner med langt hår er forresten også æsj :ler:

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Igjen, det er forskjell på Orlando Bloom med langt hår og "manner med langt hår"

Jeg står som evig og ensom forsvarer av Orlando Blooms skjønnhet til evig tid.

Skrevet

Neeei, ikke gjør sånn mot meg da :kvalm: Men langt hår er langt hår, dessuten ser han så liten (altså ung) ut på det bildet... Gi meg en mann :wink:

Skrevet

Mann med bart mener du vel :wink: *ært, ært*

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Jeg har da for svingende aldri sagt at mannen er stygg med bart! Det får være ditt problem. Jeg har nå brukt billedlige bevis på å forklare at Orlando Bloom alltid er penest, om det er med eller uten bart, med eller uten langt hår, eller med eller uten dame.

'Nough said! Nå går jeg og legger meg så får du kose deg med din bartløse drømmetype med kort hår, Tuddelidu!

Skrevet

Jøye meg - ro ned! Prøv nå å ta en spøk da...

Gjest Embla s
Skrevet
Jeg har da for svingende aldri sagt at mannen er stygg med bart! Det får være ditt problem. Jeg har nå brukt billedlige bevis på å forklare at Orlando Bloom alltid er penest, om det er med eller uten bart, med eller uten langt hår, eller med eller uten dame.

'Nough said! Nå går jeg og legger meg så får du kose deg med din bartløse drømmetype med kort hår, Tuddelidu!

:ler: Enig med deg jeg, Lille Solstråle! O.B. ser bra ut uansett bart/skjegg/langt hår/alveører/osv. Han er rett og slett veldig pen :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg skal se kingdom of heaven i morgen med svigerinna mi og må si jeg ser frem til det :Hehe:

Likte han også godt i Pirates of the C, oooohhh jammi :sjarmor:

Gjest Formosiss
Skrevet

Orlando er bare.. :wow::sikle:!

(Men shæsjten er bedre).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...