AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #1 Del Skrevet 18. januar 2020 Hjelp! Jeg har gått kraftig opp i vekt pga medisiner, og ser da at jeg i tillegg har fått ei skikkelig bollemus! Har alltid hatt litt utstående venusberg, men nå er det så ille at det synes utenpå buksa, jeg går på en måte litt inn mellom magen og underlivet, også går det ut igjen ved venusberget! Synes igjennom ALLE bukser, og jeg lurer på om noen har råd for å få skjult det? Er på vei ned i vekt igjen, men det venusberget står fortsatt kraftig ut. Dette er ikke en sex-tråd, så alle dere som ønsker å kommentere det sexuelt: Glem det! Anonymkode: 75022...47c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #2 Del Skrevet 18. januar 2020 Bruk løsere bukser, og undertøy som ikke lager linjer. Buksemodell har også sykt mye å si. Anonymkode: ad84a...581 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 18. januar 2020 #3 Del Skrevet 18. januar 2020 I tillegg til det som står ovenfor, kan du jo ha lang skjorte/tunika/genser over. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #4 Del Skrevet 18. januar 2020 Bukser som er lave i livet strammer naturlig der søkket inn går mellom mage og Venusberg kan få fokuset vekk. Skjørt og kjoler? Evt veldig slouchy jeans ala Zara sine. Anonymkode: 8a8a9...037 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #5 Del Skrevet 18. januar 2020 Det synes på en måte utenpå joggebukser/løse bukser også. Med mindre jeg går i haremsbukser (som absolutt ikke er min stil) så går det inn og så ut. Low waist er jeg blitt for tykk til å gå med Skjørt kan nok funke om jeg bruker løse skjørt Men jeg føler meg så veldig overpyntet i skjørt, samt at jeg ser ikke hvordan man kan bruke det praktisk på vinteren? Tar gjerne imot tips til hverdagsstil her... Lange nok tunikaer/skjorter sliter jeg med å finne, da jeg er ganske høy, så det meste stopper ved hofta. Hvis noen har tips til lange tunikaer som dekker området for ei på 1.80 med lang rygg tar jeg gjerne imot Takker for tipsene som har kommet så langt Anonymkode: 75022...47c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #6 Del Skrevet 18. januar 2020 Jeg bruker alltid lange skjorter, topper og strikkejakker over stramme jeans (har komplekser for rumpa mi, og magen). Ellers bruker jeg for det meste skjørt og kjoler. Med skjørt kan jeg ha midjelange gensere og topper til, det ser best ut. Jeg liker best korte skjørt, max knelange. Handler mye på HM. Jeg bruker stort sett svarte strømpebukser i 40-50 den til, handler på Lindex, Kapp Ahl og HM. Eventuelt tynne ullstrømper fra Pierre Robert (kjøper på Rema). Sko: Svarte joggesko (Nike f.eks), ankelstøvletter med og uten høy hæl, Dr. martens. Anonymkode: 9b4e6...8a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest OsloGi99 Skrevet 18. januar 2020 #7 Del Skrevet 18. januar 2020 Aldri hatt bollemus, men har likevel alltid vært feit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 18. januar 2020 #8 Del Skrevet 18. januar 2020 Har dette noe å si da? Føler ikke dette er noe turn off for min del ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #9 Del Skrevet 19. januar 2020 Du ser det sikkert mer selv enn hva andre gjør. Er vell ikke akkurat normalt å stirre på skrittet til andre ? Det finnes veldig mange fine hverdagskjoler for tiden, kan det være aktuelt? Mange er jo «midt på leggen» lengde, og om du er veldig lang så kanskje d blir til kneet lengde? Kan bruke ullstrømpebukse under. Ellers har zizzi klær for litt større damer, jeg synes klærne der er lengre enn f.eks xl på cubus. Om du har en zizzi i byen du bor i er det verdt en titt kanskje? Anonymkode: 900e2...af9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #10 Del Skrevet 19. januar 2020 3 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Har dette noe å si da? Føler ikke dette er noe turn off for min del ihvertfall. Om man ikke jobber som "gatepike" så føler jeg det har veldig mye å si. Føler at oppmerksomheten blir dratt dit fordi det synes så innmari godt. Passer ikke i en hverdag hvor man vil prøve å se mest mulig diskrèt ut. Anonymkode: 75022...47c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus24 Skrevet 19. januar 2020 #11 Del Skrevet 19. januar 2020 Embrace your FUPA ✨ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #12 Del Skrevet 20. januar 2020 Jeg har fettsugd min bollemus. Benet står en del ut, og med polstringen deroppå igjen ble det ofte et blikkfang for menn...som jeg hatet. Mindre fremtredende nå, men anbefaler IKKE fettsuging. Resultatet ble ganske ujevnt og rart. Anonymkode: 89904...c97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #13 Del Skrevet 20. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fettsugd min bollemus. Benet står en del ut, og med polstringen deroppå igjen ble det ofte et blikkfang for menn...som jeg hatet. Mindre fremtredende nå, men anbefaler IKKE fettsuging. Resultatet ble ganske ujevnt og rart. Anonymkode: 89904...c97 Takk for advarsel! Har sitti å googlet priser og vurdert dette om det ikke skulle gå tilbake igjen når jeg klarer å gå ned de kg jeg har lagt på meg. Men om det ikke blir bra, så glemmer jeg det Anonymkode: 75022...47c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #14 Del Skrevet 20. januar 2020 Er du sikker på at det ikke bare er mer fremtredende for deg fordi du har endret fasong? Det er jo ikke sikkert at det er så iøyefallende for andre som du skal ha det til. Vi alle kommer i forskjellige fasonger, og jeg kan nok si at jeg veldig sjeldent har sett i retningen av en kvinnes underliv i normale klær. Anonymkode: af983...831 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #15 Del Skrevet 20. januar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for advarsel! Har sitti å googlet priser og vurdert dette om det ikke skulle gå tilbake igjen når jeg klarer å gå ned de kg jeg har lagt på meg. Men om det ikke blir bra, så glemmer jeg det Anonymkode: 75022...47c Jeg har fettsugd og er kjempe fornøyd med resultatet! Anonymkode: 6b789...92d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #16 Del Skrevet 20. januar 2020 Og det er bollemus og ikke fett? Her går jeg inn ved midja og ut igjen under, blir veldig fremtredende at jeg er feit mtp at jeg alltid har en kul foran. Bruker mest lange topper og gensere hele tiden. Anonymkode: 34068...f39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #17 Del Skrevet 21. januar 2020 På 18.1.2020 den 22.12, Hr. Aktiv skrev: Har dette noe å si da? Føler ikke dette er noe turn off for min del ihvertfall. Så er det ikke særlig komfortabelt for damer å få kåte menn turned on på oss hvor enn vi går heller da. Anonymkode: 294ac...7cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #18 Del Skrevet 21. januar 2020 På 20.1.2020 den 7.58, AnonymBruker skrev: Og det er bollemus og ikke fett? Her går jeg inn ved midja og ut igjen under, blir veldig fremtredende at jeg er feit mtp at jeg alltid har en kul foran. Bruker mest lange topper og gensere hele tiden. Anonymkode: 34068...f39 Ja, for er på selve tissen, ikke nedre del av magen. Magen går inn, så er det litt flatt også går det veldig ut igjen... Magen henger altså ikke ned over underlivet. Men det har lagt på seg en del fett på ett allerede utstående venusberg, som gjør at det blir veldig veldig synlig, føler jeg... Prøvd å google, men finner ingen bilder som ligner, sånn at dere kunne sett... Skal dra på shopping i helga å se om jeg iallefall finner noen lange tunikaer eller skjørt. Anonymkode: 75022...47c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå