Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2005 #1 Skrevet 4. juni 2005 Jeg har langt, stritt hår og vurderer å kjøpe Sebastian Body Double Thickefy Styler. Opplever at håret mitt ofte klapper sammen, og trenger et stylingprodukt som gir volum og fylde uten å tynge. Er jeg på rett vei med denne fra Sebastian???
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2005 #2 Skrevet 4. juni 2005 Den er veldig klissete, og når den tørker, har håret en tendens til å bli litt stivt. I tillegg er den ikke så lur hvis du har mørkt hår, for jeg synes håret blir litt matt av den. Jeg ville heller prøvd skummet i Volumactive-serien fra Kerastase.
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2005 #3 Skrevet 4. juni 2005 Takk for info. Klissete, matt og stivt hår er ikke det jeg er ute etter.... Blir vel så jeg prøver Kerastase. Svært lettpåvirkelig!
Gjest Mio Skrevet 5. juni 2005 #4 Skrevet 5. juni 2005 Har ikke erfaring med akkurat det produktet du nevner, men som volum-produkter er jeg veldig fornøyd med Sebastian Body Double-shampo/balsam og Sebastian Shaper Root Raise Lifting Spray
Orthia Skrevet 5. juni 2005 #5 Skrevet 5. juni 2005 Jeg liker heller ikke Sebastian-skummet noe særlig. Det er så klissete at håret føles møkkete få timer etter man har hatt det i.
Gjest Gjesta Skrevet 5. juni 2005 #6 Skrevet 5. juni 2005 Jeg liker heller ikke Sebastian-skummet noe særlig. Det er så klissete at håret føles møkkete få timer etter man har hatt det i. Jeg har svart hår, og da leter jeg hele tida etter produkter som gjør håret blankt, og denne var IKKE et slikt produkt. At håret føles seigt, er heller ikke tingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå