AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #1 Skrevet 18. januar 2020 Har visst at jeg lenge har hatt en fantasi om å være underdanig, men har aldri turt å si det til noen. Så har jeg og kjæresten vært sammen et år nå og jeg turte så vidt å nevne litt til han. Det startet med at jeg oppdaget at han ble veldig kåt da jeg en kveld hadde på meg musefletter. Så ved en senere anledning sa jeg at jeg ville være lille jenta hans. Nå er det han som bestemmer og sexlivet har nådd nye høyder. Har aldri vært så kåt og hatt så deilig sex før. Det tror jeg er samme for han. Viste seg jo at vi delte samme fantasier uten at noen av oss turte å si noe så lenge😅 Så nå er jeg ikke redd for å si hva jeg liker til han lenger. Skal ikke brette ut i evigheten, og vet ikke helt hva jeg vil med innlegget. Men så utrolig mye bedre sexlivet blir om man tør å snakke om fantasiene sine😅 Vil gjerne høre andre sine historier og erfaringer. Det kan også gi litt inspirasjon😊 Anonymkode: 0e540...75b 5
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #2 Skrevet 18. januar 2020 Gratulerer;) Anonymkode: dfe33...324 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #3 Skrevet 18. januar 2020 Det kan gå begge veier. Eksen min var sånn at han alltid ville ha sex i senga, og kun etter vi hadde lagt oss. Jeg sugde han og var generelt veldig opptatt av å gi, og ymtet frempå at det hadde vært deilig om han også gikk ned på meg noe som aldri ble noe av. Ga han et gavekort fra kondomeriet med sånne "klippekort" på spennende ting vi skulle teste ut for å krydre litt. For jeg begynte å gå lei. For han bare ristet på hodet av alle fantasier jeg foreslo. Når jeg oppdaget at dette gavekortet i søpla neste dag gadd jeg ikke mere og gikk fra han. Anonymkode: 017df...ecc 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #4 Skrevet 18. januar 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer;) Anonymkode: dfe33...324 Takk😂 Anonymkode: 0e540...75b
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #5 Skrevet 18. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan gå begge veier. Eksen min var sånn at han alltid ville ha sex i senga, og kun etter vi hadde lagt oss. Jeg sugde han og var generelt veldig opptatt av å gi, og ymtet frempå at det hadde vært deilig om han også gikk ned på meg noe som aldri ble noe av. Ga han et gavekort fra kondomeriet med sånne "klippekort" på spennende ting vi skulle teste ut for å krydre litt. For jeg begynte å gå lei. For han bare ristet på hodet av alle fantasier jeg foreslo. Når jeg oppdaget at dette gavekortet i søpla neste dag gadd jeg ikke mere og gikk fra han. Anonymkode: 017df...ecc Huff, ja det har du rett i. Men tror det er viktig å føle seg litt frem om man har gid kjemi. Men ja, det er jo en fare for at vedkommende ikke liker det i det hele tatt, og det er vel den frykten som har stoppet meg å si noe frem til nå. Men hørtes ikke ut som dere var helt på bølgelengde da☹ Anonymkode: 0e540...75b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå