Gå til innhold

hva slags snop har du kjøpt inn til helga :)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smågodt og pepsi max her

Anonymkode: f2561...d8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke kjøpt noe snop, men har to-tre gode oster, litt kjeks og litt vin til kvelden.

Skrevet

Har ikke kommet så langt enda, men på handlelisten er cola (duh!), ostepop og diverse smågodt. :) 

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte ikke noe snop til helgen, annet enn vaniljeis - lagde milkshake 🥛

Anonymkode: 618e0...80b

Skrevet

Jeg kjøpte, og spiste (!) en sånn stor melkesjokolade med Japp og peanøtter. Ikke var den ekstremt god, men den var ganske kvalmende søt, og allikevel klarte jeg å trykke i meg hele. Skjønner ikke at det er mulig. 

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, Brunhilde skrev:

Jeg kjøpte, og spiste (!) en sånn stor melkesjokolade med Japp og peanøtter. Ikke var den ekstremt god, men den var ganske kvalmende søt, og allikevel klarte jeg å trykke i meg hele. Skjønner ikke at det er mulig. 

"Vondt" godt er da  ingen problem å få ned.  Alt går i grisen. 🐷

Skrevet
Just now, SupaWoman said:

"Vondt" godt er da  ingen problem å få ned.  Alt går i grisen. 🐷

Det var litt sånn jeg følte meg da det var tomt for sjokolade og jeg satt der og kjente litt på at jeg egentlig var litt kvalm. :ler: Godt det ikke skjer så ofte.

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Brunhilde skrev:

Det var litt sånn jeg følte meg da det var tomt for sjokolade og jeg satt der og kjente litt på at jeg egentlig var litt kvalm. :ler: Godt det ikke skjer så ofte.

Spiste en pose FP-ostepop fordelt på fredag og søndag. Den er altfor salt og veldig fettete men spiste hele posen for det.  Billig moro, 16 kr.  No problem.

• Liker 4
Skrevet

Har kjøpt inn melkesjokolade, biler og sure skittles til ungene ☺️

Skrevet

Vi har så mye sjokolade og popcorn fra før at jeg endte bare opp med å kjøpe litt lettbrus. Så etter litt trening og en god shoppingtur skal jeg kose meg med det 😍

Anonymkode: 3f60d...66c

Skrevet

I dag ble det potetgull med ost og løk, en plate med melkesjokolade, og naturligvis cola, som godgjør seg litt i fryseren. :Nikke: 

• Liker 2
Skrevet

Stratos salt karamell og coop vingummi. 

Skrevet

Smågodt, kinder bueno, milkyway, doritos, sørlands chips, bubles, salt skum og beef jerky. Slo på stortromma med andre ord 🙉😂 vin og øl hører også med! 

Anonymkode: 14b49...6c0

Skrevet

Maarud ostepop xl og en stor firkløver. Ostepopen er uåpnet men sjokoladen er tom

• Liker 1
Gjest Raptuza
Skrevet

Mandelstang, Smil, lakrisdrops og karamelldrops, 2 pakker tyggis, cider-brus

Skrevet

En Troika og en skål med iskrem 🙂

Skrevet
15 timer siden, Mona Sax skrev:

I dag ble det potetgull med ost og løk, en plate med melkesjokolade, og naturligvis cola, som godgjør seg litt i fryseren. :Nikke: 

i fryseren?! 😅 blir den bedre enn når den står i kjøleskapet?

Anonymkode: 94a13...8fd

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

i fryseren?! 😅 blir den bedre enn når den står i kjøleskapet?

Anonymkode: 94a13...8fd

Nei, men det går fortere. ;) 

Skrevet

Tortillachips og salsadip, solo og har en halv bløtkake i kjøleskapet etter babyshower 😊 må vell fortsette å spise kake så jeg ikke må kaste den..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...