Gå til innhold

Min egen familie baksnakker meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Problemet mitt er at familien min baksnakker meg 24/7. Mulig at jeg overreagerer, men nå begynner jeg å bli veldig lei her. De forteller hemmeligheter om meg & snakker nedlatende om meg til mennesker som jeg såvidt kjenner. Har tatt dette opp med dem, men de hører liksom ikke på meg. De bryr seg rett & slett ikke om at jeg ikke liker det. Dette er skikkelig ekkelt. Hva bør jeg gjøre? Slutte å bry meg? Synes faktisk ikke at det er ok at de holder på sånn, spesielt med tanke på at de er familiemedlemmene mine.

Anonymkode: 5e509...592

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å snakk med dem. 

Anonymkode: bf254...e7f

Skrevet

Bare kutt de helt ut. Da får de seg en lærepenge. Du fortjener bedre❤️

• Liker 1
Skrevet

Har kutta ut min familie for 7 år siden, men får ennå høre litt forskjellig prat om meg selv som kommer derfra. 

Anonymkode: de2b6...027

Skrevet

Du vet i hvert fall at disse personene kan du ikke fortelle noe konfidensielt til.

Jeg tror jeg ville redusert omgangen min med familien ganske krafitg hvis jeg opplevde noe sånt.

• Liker 2
Skrevet
På 18.1.2020 den 17.32, AnonymBruker skrev:

Har kutta ut min familie for 7 år siden, men får ennå høre litt forskjellig prat om meg selv som kommer derfra. 

Anonymkode: de2b6...027

Same, same.

Prøvde å gjenoppta kontakt av hensyn til andre familiemedlemmer, men etter kort tid gikk det tilbake til det gamle og jeg sa (bokstavelig talt) FUCK IT.

Savner dem ikke et gram.

Anonymkode: c45f3...17b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...