Gå til innhold

Føler meg så dum!! Hvorfor gjør jeg det her?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en mann på byen i går. Jeg har nylig kommet ut av et brudd og trengte sårt nærhet. Ble med han hjem. Før jeg viste order av det, var han inni meg, uten kondom! Full som jeg var tenkte jeg bare «jaja, nå er han allerede inn i meg, så skaden er skjedd. Gjør ingenting fra eller til». Og nå sitter jeg med den større fylleangsten ever!! Kjønnssykdommer liksom!! Har aldri hatt det.

Hvorfor tenkte jeg ikke på å snakke med han da vi begynte å ta av klærne? Føler meg så skyldig! Og han.. hvorfor tenkte ikke han på om jeg kunne smitte han eller ikke? Og for alt jeg vet har han alt mulig:( 

Er så lei meg, redd og fortvilet! Hva skal jeg gjøre?;(

Anonymkode: c7f3d...ac3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp deg en test på nett og send inn. Samtidig kjøper du inn kondomer og har i veska neste gang.

Anonymkode: f2ea6...d70

• Liker 1
Skrevet

Du er ikke alene. Jeg følte meg som et ludder, likevel likte jeg han. Verste følelsen....en vond tid, alkohol og falsk kjærlighet fra en fyr som egentlig ga faen i meg. 

Fant ut at jeg ikke hadde respekt for meg selv, og jeg ville ikke være med en idiot som ga f i kondom. Jeg tenkte mye på hvor mange andre han lå med...takk gud for at jeg fortsatt er sykdomsfri.

Anonymkode: 037b9...461

• Liker 1
Skrevet

Ja, ta en test og ha kondomer i veska neste gang. Kanskje drikke litt mindre? 

Når det går så fort over i ubeskyttet sex, så er det nok ikke uvanlig for han.

• Liker 1
Skrevet

Sjekk deg for kjønnsykdommer om ti dager. Ha med kondom i veska og ikke vær redd for å stoppe foreplayet å si "her, kondomen". Syns han det er et ork så dropp å ligg med han, kle på deg å gå. Selv får jeg direkte turnoff av menn som ikke selv tenker på kondom på eget insj 

Anonymkode: c8eac...869

• Liker 6
Skrevet

Takk for gode ord og tips! Skal ta det med meg!

ts

Anonymkode: c7f3d...ac3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...