AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #1 Skrevet 18. januar 2020 Bør jeg slutte å være på kg? Merker at det er noen innlegg/kommentarer som virkelig får frem det værste i meg, kjenner at jeg har trolltendenser, ganske på kanten nå, har flere det sånn eller bør jeg gi meg her? Anonymkode: 002eb...a24
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #2 Skrevet 18. januar 2020 Noen ber jo nesten om å bli trollet litt med. Kjør på 👍 Anonymkode: ee91a...bde 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #3 Skrevet 18. januar 2020 Tror en del sitter og tenker "Hva kan jeg finne på å lage et innlegg om som kan skape litt ekstra debatt og kommentarer, typen "Du som er gammel, dvs 30 år. Hvordan klarer du deg i hverdagen?"" Noen tar det veldig alvorlig, nærmest som en fornærmelse. Andre ser humoren i det, og kommer med ganske underholdende kommentarer. Så man får ta det som den man er. Jeg får meg mange gode lattere av flere litt "trollete" innlegg. Anonymkode: bdb55...a8d
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #4 Skrevet 18. januar 2020 Forskninga tilsier at de som troller på nettet er uintelligente og med antisosiale psykopatiske trekk. Trolls are losers er overskriften til artikkelen jeg leste og det føler jeg også. Trolletråder burde bare ignoreres, og de som svarer med trollekommentarer og latterliggjøring i en seriøs og sårbar tråd burde skaffe seg et bedre liv enn å prøve å ødelegge andres Anonymkode: de562...4e0
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #5 Skrevet 18. januar 2020 Jeg har ihvertfall lagt merke til at folk på kg er som en saueflokk. Det første svaret trådstarter får i tråden, har alt å si for hvordan resten vil svare. Er det en nedlatende kommentar, så henger resten av flokken seg på. Og er det en hyggelig kommentar, så henger resten av flokken seg på. Anonymkode: 41a89...52b 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #6 Skrevet 18. januar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ihvertfall lagt merke til at folk på kg er som en saueflokk. Det første svaret trådstarter får i tråden, har alt å si for hvordan resten vil svare. Er det en nedlatende kommentar, så henger resten av flokken seg på. Og er det en hyggelig kommentar, så henger resten av flokken seg på. Anonymkode: 41a89...52b Har aldri jeg sett. Er det negative svar er det nok en god grunn til det, bare at mange naive håper å få positive svar på tråder hvor det for eksempel er åpenbart at hun blir brukt eller playet , eller en mann lager tråd og oppfører seg som en gris vi vil ha vekk Anonymkode: de562...4e0
Gjest Blondie65 Skrevet 18. januar 2020 #7 Skrevet 18. januar 2020 Det var en gang vi hadde skikkelig morsomme trolletråder. Det var f.eks. noe som het dokurver som ble heftig diskutert i forbindelse med bryllup. Noen av oss synes dette var en så himla teit ide at vi utviklet tidenes dokurv. Den tok helt av. Det er også en tråd om hvor Tyrkia ligger og om muskler er kjøtt. Og så har vi Tanja med godtesnopet og tallerken snurringen. Hun går igjen fremdeles ... Dessverre er det slik at brukere som enkelte ganger stiller litt dumme spørsmål får frem trollene i oss. Det fine er om man kan lage en snikk-snakk tråd et annet sted inspirert av det "dumme" spørsmålet fremfor å ødelegge tråden med det dumme spørsmålet.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #8 Skrevet 18. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har aldri jeg sett. Er det negative svar er det nok en god grunn til det, bare at mange naive håper å få positive svar på tråder hvor det for eksempel er åpenbart at hun blir brukt eller playet , eller en mann lager tråd og oppfører seg som en gris vi vil ha vekk Anonymkode: de562...4e0 Aldri sett? Legg merke til det neste gang. Folk her inne kaster seg på det første svaret. Det fortsetter i det uendelige, helt til en plutselig svarer litt annerledes. Da snur det, og svarene i tråden blir plutselig mer variert. Anonymkode: 41a89...52b 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #9 Skrevet 18. januar 2020 Jeg mistenker sååååå mange tråder her inne for å være noe som blir startet bare fordi ts vet det er et tema som kommer til å ta fyr og få uendelig med kommentarer. Anonymkode: fd556...648
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #10 Skrevet 18. januar 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forskninga tilsier at de som troller på nettet er uintelligente og med antisosiale psykopatiske trekk. Trolls are losers er overskriften til artikkelen jeg leste og det føler jeg også. Trolletråder burde bare ignoreres, og de som svarer med trollekommentarer og latterliggjøring i en seriøs og sårbar tråd burde skaffe seg et bedre liv enn å prøve å ødelegge andres Anonymkode: de562...4e0 Au, haha Anonymkode: 002eb...a24
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #11 Skrevet 18. januar 2020 33 minutter siden, Blondie65 said: Det var en gang vi hadde skikkelig morsomme trolletråder. Det var f.eks. noe som het dokurver som ble heftig diskutert i forbindelse med bryllup. Noen av oss synes dette var en så himla teit ide at vi utviklet tidenes dokurv. Den tok helt av. Det er også en tråd om hvor Tyrkia ligger og om muskler er kjøtt. Og så har vi Tanja med godtesnopet og tallerken snurringen. Hun går igjen fremdeles ... Dessverre er det slik at brukere som enkelte ganger stiller litt dumme spørsmål får frem trollene i oss. Det fine er om man kan lage en snikk-snakk tråd et annet sted inspirert av det "dumme" spørsmålet fremfor å ødelegge tråden med det dumme spørsmålet. Ja, og noen av dem er minneverdige. Fant en her og skal lete etter flere. Anonymkode: 80be8...74c
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #12 Skrevet 18. januar 2020 Enda en samletråd med "gode" trolletråder for dem som gidder. Anonymkode: 80be8...74c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå