David ITS Skrevet 18. januar 2020 #1 Del Skrevet 18. januar 2020 Har noen prøvd sokker lagd av hemp? Har i mange, mange år vært lei av sokker og strømpebukser det går hull i, og hemp skal jo være veldig slitesterkt. Noen som har erfaring med det, før jeg bestiller en haug med hempsokker fra utlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #2 Del Skrevet 18. januar 2020 Det er nok der utrykket "å røyke sokka sine" kommer i fra. Når sokkene er laget av canabisplanten Men spøk til side. Synes hempklær er ordentlig stive og ukomfortable. Sokkene og undertøyet er de som skal være mest behagelig. Derfor så velger jeg mest syntetiske fibrer her med mye elastan. Anonymkode: fbbfb...51f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #3 Del Skrevet 18. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok der utrykket "å røyke sokka sine" kommer i fra. Når sokkene er laget av canabisplanten Men spøk til side. Synes hempklær er ordentlig stive og ukomfortable. Sokkene og undertøyet er de som skal være mest behagelig. Derfor så velger jeg mest syntetiske fibrer her med mye elastan. Anonymkode: fbbfb...51f Har motsatt erfaring. De mykeste plaggene jeg har er av hemp. De er også bedre I varmen da de føles luftigere i stoffet og man blir ikke søkksvett på en måte. Man kan heller ikke røyke hamp, det er en annen plantesort enn cannabis , bare så det er sagt 🙈 Anonymkode: 3c684...4cd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
David ITS Skrevet 19. januar 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 19. januar 2020 Takk for tilbakemeldingene! 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #5 Del Skrevet 20. januar 2020 Bruker du strømpebukser ? Anonymkode: cc63c...700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
David ITS Skrevet 20. januar 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 20. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bruker du strømpebukser ? Anonymkode: cc63c...700 Haha Nei, men jeg har unger, og jeg er veldig lei av at det går hull i stortåa stadig vekk, så en av grunnene til at jeg ser etter noe mer slitesterkt. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #7 Del Skrevet 24. januar 2020 Slitasje på sokker er jo veldig ulikt fra person til person. Jeg sliter nesten ikke på sokker, kan ha sokker i ti år, det er vaskemaskinen som gjør slitasjen, ikke jeg, selv om jeg er aktiv. Broren min kan kjøpe helt like sokker samtidig, og de er helt tynnslitte på 6-8 måneder. Men samme sak med bilseter, enkelte kan kjøre 400.000km uten hull i setet, andre bare 80.000km i samme type bil. Ingen fasit på hvordan folk sliter klær. Anonymkode: d821b...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
David ITS Skrevet 24. januar 2020 Forfatter #8 Del Skrevet 24. januar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slitasje på sokker er jo veldig ulikt fra person til person. Jeg sliter nesten ikke på sokker, kan ha sokker i ti år, det er vaskemaskinen som gjør slitasjen, ikke jeg, selv om jeg er aktiv. Broren min kan kjøpe helt like sokker samtidig, og de er helt tynnslitte på 6-8 måneder. Men samme sak med bilseter, enkelte kan kjøre 400.000km uten hull i setet, andre bare 80.000km i samme type bil. Ingen fasit på hvordan folk sliter klær. Anonymkode: d821b...2ff Derfor jeg vil prøve noe mer robust og slitesterkt, og leste at klær av hemp tåler mer enn ull og bomull. Bare lurte på om noen her hadde noen erfaring med det. Har du noen erfaring med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå