Gå til innhold

Ønsker å holde på med hester igjen!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Kosepia, ikke innlogget

Hei!

Nå er undertegnede blitt 21 år, og er ennå ikke blitt kvitt hestedilla jeg hadde som mindre jente :P

Problemet er at det nå er 9-10 år siden sist jeg red på en hest.. Har aldri gått kurs, men ble lært opp av andre ryttere... Vil ikke påstå det egentlig var noe bra, og jeg trenger seriøst trening!

Så til problemet.. Jeg bor i Oslo!!

Noen som vet om noen steder i/rundt oslo som f.eks har ridekurs for oss som er litt mer voksne? Eller noe lignende?

Og et dumt spørsmål: Om man er overvektig, slik som jeg er, kan det hindre meg i å gå lære å ri? (veier vel ca 15 kilo mer enn jeg burde)

Blir kjempeglad for ALLE innspill!

Klem fra Kosepia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er 29 år og blir nok aldri kvitt hestebasillen :blunke: Jeg pleier å si at hvis man passerer 18-20 år og fortsatt er interessert, så er man solgt... Jeg forsøkte noen år uten hest, men måtte gi etter og kjøpe til slutt :lol:

Overvekt er ikke noen hindring for å ri, det er det som er så fint med at det fins hester i alle størrelser og fasonger.

Du er heldig som bor i Oslo, for der er det jo mange rideskoler. Her hvor jeg bor er det bare en, som har flere års ventetid :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Heisann.

jeg bor også i Oslo og har vel det vi kan kalle hestedilla.... Jeg er ikke aktiv rytter lenger pga diverse årsaker, men jeg vil anbefale deg og ta kontakt med Østern Brug Ridesenter i Eiksmarka. Jeg har selv vært elev der og var kjempefornøyd med både instruktørene og hestene. Jeg vil også bare si ifra at jeg er utrolig kresen på akkurat dette, og selv om det koster litt å ri der så er det verdt pengene. Kan hende du allerede har funnet en rideskole, men jeg enkte jeg skulle gi deg et tips. :)

Nikki som har glemt å logge seg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...