Gå til innhold

Kvinner, kan dere ta i mot analsex uten glidemiddel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken annen «oppvarming» må til først om ikke du bruker glidemiddel?

Anonymkode: 715ed...b9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glidemiddel brukes alltid. Ellers er det alt for vondt. 

Men tøying med fingre, vibrator, dildo er også et must. 

Anonymkode: 6eada...044

Skrevet

Ingen annen oppvarming har noe for seg. Det må glid til. 

Anonymkode: 075bb...c14

• Liker 1
Skrevet

Det skal ingen kvinner være nødt til. Hvis du liker å dytte på bæsj, kan du bli rørlegger.

Anonymkode: b0209...a05

• Liker 6
Skrevet

Det er akkurat det samme for kvinner som for menn.

Skrevet

Bruker vanligvis ikke glidemiddel. Som regel kun litt spytt.

Anonymkode: 684a8...1c6

• Liker 1
Skrevet

Her i huset går det i spytt og mine egne safter. Han slikker meg skikkelig kåt, med pekefinger og langfinger i fitta og ringfinger og lillefinger i rumpa. Fingrer meg slik en stund. Etter det er det ingen problem å ta hans 13 cm penis bak uten glid. Squirt kan skape litt problem, den er på en måte litt tørr.

Anonymkode: fc220...598

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker vanligvis ikke glidemiddel. Som regel kun litt spytt.

Da har du hatt for mye anal. Du begynner å bli skikkelig slarkete i fiseringen. 

• Liker 4
Skrevet

Oi, kjenner jeg deg? Siden du tydeligvis har inngående kjennskap til min anatomi? Hvor mye analsex jeg har/Har hatt spiller faktisk ingen rolle i denne sammenhengen. Har det noensinne slått deg at vi mennesker er forskjellige?

• Liker 7
Skrevet

Ser for meg at det kan gå dersom man har kraftig diaré samtidig.

• Liker 2
Skrevet

Ja da, men det er bare hvis vi vil. En våt (av kvinnens safter) og kåt penis glir lett inn i ett velvillig hull.

Anonymkode: 03ac0...6f9

• Liker 1
Skrevet

Kan det avhenge av om en skal parkere sparkesykkelen eller semitraileren med eller uten el motor?

Anonymkode: e3089...135

Skrevet

Prøv det på deg selv først før du vil prøve på andre

Anonymkode: 8f53d...a59

Skrevet

Glidemiddel er alfa omega. Uten det blir det som oftest vondt underveis og også etterpå for dama.

Fiffig at anal-angst folk bare må trykke seg inn i alle tråder som omhandler temaet. Jeg foreslår at dere kjøper en Button/pin som dere kan ha på jakka - med et eller annet slagord av typen "Rørleggere dytter drit , ikke jeg, si nei til analsex!" - siden dette tydeligvis er en fanesak for dere. Fin måte å identifisere likesinnede på også 👍

• Liker 6
Skrevet

I enkelte BDSM-miljøer praktiseres analsex uten noen form for oppvarming eller glidemiddel. Poenget er at det skal gjøre vondest mulig, og blir det blodig, er det en ekstra bonus. Men sånn er det jo når selvskadere møter psykopater - en toksisk kombinasjon.

Anonymkode: d54ea...197

• Liker 4
Skrevet

Jeg blei voldtatt i analen, han brukte ingen glid. 

Anonymkode: 41dae...8bf

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da har du hatt for mye anal. Du begynner å bli skikkelig slarkete i fiseringen. 

Jeg bruker heller ikke glidemiddel, men har ikke masse analsex. Er like trang igjen hver gang. Varmer opp hullet med fingrene og spytt. Tar deretter penisen litt og litt lenger inn. Da åpnes det opp slik at resten går lett. Kan kjøre hardt på da uten at det gjør vondt. Om den presses inn uten noe oppvarming gjør det helt forjævlig vondt, uansett om man har glidemiddel. 

Anonymkode: 9035f...3a3

• Liker 1
Skrevet

Jeg har veldig ofte løs mage, så kan sikkert bare bruke godt med tarmsaft ;)

Helt ærlig, tarmen min er irritert nok som den er om den ikke må bli pult i tillegg, så den får absolutt være i fred. 

Anonymkode: 57749...23f

• Liker 1
Skrevet

Mann her.  Vi har gjort det én gang uten. Hun var veldig våt, så det var bare å hente smøring derfra,  og i tillegg var jeg så kåt at det gikk før det rakk å bli tørt igjen.  I øyeblikket fungerte det fint, men ikke noe vi ville planlagt med. 

Anonymkode: 2216a...9a0

Skrevet

Trengs ikke. Heller ikke tøying. Klarer å slappe av og da er det bare godt. 

Anonymkode: 80a2d...427

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...