Gå til innhold

Har du en beige ullgenser med hals? Hva kombinerer du den med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en slik genser,men veit ikke helt hva jeg skal bruke den til. Kan ikke ha bare den til bukse eller skjørt,da buler magen sånn...blir glad for tips👍😀

Anonymkode: ec801...a07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uhm. En svart bukse med høyt liv hadde jeg brukt den til. Om passformen ikke passer for deg (magen buler) så hadde jeg gitt den bort. 

Muøig det er buksaeller skjørtene du bruker som er feil da, kjøp noe som går høyt for å skule magen litt? 

Anonymkode: a6984...58a

• Liker 2
Skrevet

Har en men bruker den ikke, ingen kler beige. 

Anonymkode: 82401...403

Skrevet

Eller er genseren for stram rundt livet? For liten? 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det verste er at den er helt ny...😜Fra Pierre Robert,syns den såg så deilig og varm ut,og det er den nok. Ble faktsik inspirert av en slik genser da jeg så instagramen til hun i pengesnakk. Da tenkte jeg at en slik må være perfekt i en kapselgarderobe😀 Hilsen TS

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uhm. En svart bukse med høyt liv hadde jeg brukt den til. Om passformen ikke passer for deg (magen buler) så hadde jeg gitt den bort. 

Muøig det er buksaeller skjørtene du bruker som er feil da, kjøp noe som går høyt for å skule magen litt? 

Passformen på genseren er super. Ja kanskje bukse med høyere liv...er vanskelig å finne fine bukser. Ts

Skrevet

Jeg bruker min beige/kamelfarget kashmingenser fra Ralph Lauren sammen med mørke dressbukser m/rette ben eller mørke skjørt. Det ser helt greit ut.

Kamel/beige er fint sammen med svart.

Anonymkode: 47046...95f

• Liker 1
Skrevet

Ha en genser med v-hals eller cardigan over? Eller kanskje en vest? 

Eller drit i at magen buler litt og eventuelt heller forsøk å trekke fokus opp mot ansiktet ved hjelp av et kjede, en brosje eller et skjerf? 

Anonymkode: c2d3b...41a

• Liker 2
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Men beige passer ofte veldig godt til mange andre farger som folk kler. Hvitt, sort, marineblått, militærgrønt, mørkebrunt, denim. Bukse eller skjørt. Drit i om magen buler litt. Bruk hold inn strømpebukse v skjørt el bukse m høyt liv. 

Anonymkode: 3c1b5...5dd

• Liker 1
Skrevet

Jeg har farget klær mange ganger, klær som jeg liker og vil freshe opp igjen, eller klær som hadde feil farge. Har forsøkt med naturlige farger også, som fra eggeskall, løkskall, kål -men de gir jo beige/rødlig farge, og oppå beige vil det bare bli mer av samme farge +evt. rødlig. Har brukt naturfarge når det er en kraftig farge der fra før.

Anonymkode: 04bff...d27

Skrevet

Hvordan skal du liksom bruke en genser hvis du ikke kan bruke den med bukse eller skjørt? Nei. Bare kvitt deg med gensern hvis du ikke kan bruke den.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...