Gå til innhold

Hva tenker dere om denne vekten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høyde 167

Vekt 85

Hvordan tror dere jeg er, spiser, gjør i hverdagen? 

Bmi på 30

Anonymkode: 78aa4...a61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emeste jeg tenker da er "pupper" 😆

Mei men jeg ser for meg du spiser og lever normalt?

Skrevet

En av 2 ting. Enten er du overvektig, eller du er heldig med genene ift muskelmasse i utgangspunktet, og trener. BMI tar jo ikke hensyn til musklelmasse.

Anonymkode: ad13a...c74

Gjest justloseit
Skrevet

Har det noe å si hva vi tenker?

Skrevet

...Eller du er per definisjon "overvektig"...Ikke at det har noe  si, men alle mulige sosiale og aksepterte sosiale konvensjoner tilsier det. ...Men fortsatt...Det finnes ikke noe galt i det. "Overvektig" er kun et produkt av helsefanatikere.... 😃

Anonymkode: 39940...3f5

Skrevet

Jeg tenker "fedme, usunt kosthold, inaktiv". Men så lenge du er fornøyd

Anonymkode: c373d...5d5

• Liker 2
Skrevet

Jeg veide 84 kilo da jeg drev med styrkeløft tidligere. Er ca like høy. Var ganske godt trent, ikke veldig mye fett. Men såklart litt. 

Nå er jeg ca det samme på vekt, veier litt mer nå, og er bare feit. Har ligget på sykehuset sofaen i et helt svangerskap og barnet er 1 år nå. Løfter ikke nå, så har ingen muskelmasse. 

Kommer helt an på hva du driver med og spiser. 

Anonymkode: 826f7...12b

Skrevet

Jeg tipper du lever helt normalt men spiser for mye og mest sannsynlig har gjort det hele livet

Anonymkode: ffc14...69a

Skrevet

Tenker du er ganske lubben og har et usunt kosthold. Har selv hatt sammen vekt og høyde. Det var drøyt mye. Og var ikke kjempeusunn, men det ble unektelig endel kos. 

Anonymkode: 387e5...166

Skrevet

Du kan ha insulinresistens og lavt stoffskifte, som meg. Er 170 og veier 78 kg. Spiser helt normalt, lite sukker og karbohydrater, men stresser og sover svært lite, noe som også lagrer fett. 

Anonymkode: 28f2e...d7d

Skrevet

Jeg tenker at siden du spør sånn så er du body builder full av muskler. 

Anonymkode: 72be5...bd9

Skrevet

Jeg tenker ingenting for jeg interesserer meg ikke for slike spørsmøl. Det er helt uinteressant. 

Anonymkode: 5eb21...537

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...