Gå til innhold

Hvor høye er jentene deres som går i 3. klasse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min jente er 136/137 cm. Hun har vokst mye fram til nå, men det siste året har hun vokst en god del mindre enn før. 

Anonymkode: e5a29...530

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn vokser i rykk og napp. Jenta di er høyere enn gjennomsnittet..

Datteren min på 7 år er 126 cm høy.

C8C6BF13-837F-4E2E-ABD6-66D608858378.jpeg

Anonymkode: 7f371...373

Skrevet

Hun var 136 for et par mnd siden. Kanskje 137 nå. Hun var nøyaktig like høy som venninnen i 1.klassen, nå er hun kanskje 10-12 cm høyere enn henne. Antar at venninnen kommer til å ta henne igjen på et annet tidspunkt.

En ting jeg har tenkt på er vekst og søvn. To av barna mine har «gode sovehjerter» og trenger søvnen sin for å være blide, fungerende mennesker. Disse to barna er generelt høyere enn jevnaldrende. De to andre er mer energiske typer, trenger mindre søvn, bruker lang tid på å sovne og våkner tidlig. De er jevnt over litt lavere enn jevnaldrende. Tilfeldig kanskje, men har lest at vi vokser når vi sover.

Anonymkode: 1e349...f01

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun var 136 for et par mnd siden. Kanskje 137 nå. Hun var nøyaktig like høy som venninnen i 1.klassen, nå er hun kanskje 10-12 cm høyere enn henne. Antar at venninnen kommer til å ta henne igjen på et annet tidspunkt.

En ting jeg har tenkt på er vekst og søvn. To av barna mine har «gode sovehjerter» og trenger søvnen sin for å være blide, fungerende mennesker. Disse to barna er generelt høyere enn jevnaldrende. De to andre er mer energiske typer, trenger mindre søvn, bruker lang tid på å sovne og våkner tidlig. De er jevnt over litt lavere enn jevnaldrende. Tilfeldig kanskje, men har lest at vi vokser når vi sover.

Anonymkode: 1e349...f01

Jeg har alltid sovet lite, men vært langt over gjennomsnittet høy

Anonymkode: 2ee65...dbf

Skrevet

Datteren min går i 4 nå og er 138. Men i 3 var hun vel ca 135 mot slutten før sommerferien.

Anonymkode: 98371...d39

Skrevet

Min er 142 ca (kom akkurat inn på 140- karusellene på Tusenfryd i sommer 😄). Hun er helt klart høy for alderen, høyest i klassen tror jeg. Lang pappa, og selv om jeg ikke er så høy selv er familien min generelt høye (jeg er eneste jente under 170).

Jeg er spent på hvor høy hun blir, trenger ikke bli kjempehøy. Jeg vokste mye tidlig men stoppet på 166, hennes storesøster med samme pappa (annen mor) var også høy for alderen, men stoppet på 172. Min andre datter på 13, snart 14 er 163, samme som jeg var omtrent.

Anonymkode: 669ce...f58

Skrevet

Hun er 138 cm 

Anonymkode: e9b0a...9b3

Skrevet

128 cm. 

Anonymkode: 07c82...764

Skrevet

ca 130cm

Anonymkode: e0a63...90a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...