AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #1 Skrevet 17. januar 2020 Jeg har et program på PCen som kan registrere hvem som er inne å ser på Facebook profilen min. Jeg vet at noen er skeptisk til at det fungerer, så det er ikke diskusjonen her. Det jeg lurer på er hvordan folk bruker Facebook? Selv er jeg lite aktiv og det er sjelden oppdateringer fra meg. Jeg legger imidlertid merke til at et par ekser og noen tidligere flørter (både folk jeg har på vennelisten min og utenom) ofte er inne å ser på profilen min. Sidene jeg ikke oppdaterer profilen min ofte kan det virke som at de fysisk klikker seg inn på profilen min? Hvis man blar gjennom nyheter på Facebook kan man naturligvis klikke seg innom noen, men siden det sjelden er noe nytt liksom. . Anonymkode: 3df03...3ff
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #2 Skrevet 17. januar 2020 Hvilket program er dette? Anonymkode: 22125...361 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #3 Skrevet 17. januar 2020 Slike programmer er laget slik at folk du har hatt mye kontakt med tidligere kommer opp som snikere. Prøv å lag ny profil men legg til samme venner. Så skal du se hva programmet sier da. Anonymkode: e2789...e1d 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #4 Skrevet 17. januar 2020 Bruker FB til invitasjoner til eventer. Konserter, privatfester o.l. Ellers poster jeg ingenting der lenger. Hvem som er inne på profilen min bruker jeg ingen energi på. Samme det vel om eksene dine er inne og kikker av og til, bare slutt å legge ut masse greier da om du ikke vil være synlig. Anonymkode: 24d56...611 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #5 Skrevet 17. januar 2020 Det virker. Til og med folk jeg ikke har kontaktet på Facebook kan jeg se. Folk jeg har pratet med på fest eller gjennom jobben er gjerne inne å ser på profilen min og dukker opp på listen. Folk jeg har solgt ting til på finn osv dukker også opp av og til. Derfor lurer jeg på om folk tilfeldig kan komme inn på profilen min eller om de fysisk må trykke seg inn. En av dem kommer opp nesten daglig og jeg er ikke venner med personen. Denne personen virker også litt interessert i meg (kollega). Anonymkode: 3df03...3ff
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #6 Skrevet 17. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det virker. Til og med folk jeg ikke har kontaktet på Facebook kan jeg se. Folk jeg har pratet med på fest eller gjennom jobben er gjerne inne å ser på profilen min og dukker opp på listen. Folk jeg har solgt ting til på finn osv dukker også opp av og til. Derfor lurer jeg på om folk tilfeldig kan komme inn på profilen min eller om de fysisk må trykke seg inn. En av dem kommer opp nesten daglig og jeg er ikke venner med personen. Denne personen virker også litt interessert i meg (kollega). Anonymkode: 3df03...3ff Noen spurte hvilket program dette er. Svare? Anonymkode: 425b5...50f 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #7 Skrevet 17. januar 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et program på PCen som kan registrere hvem som er inne å ser på Facebook profilen min. Jeg vet at noen er skeptisk til at det fungerer, så det er ikke diskusjonen her. Det jeg lurer på er hvordan folk bruker Facebook? Selv er jeg lite aktiv og det er sjelden oppdateringer fra meg. Jeg legger imidlertid merke til at et par ekser og noen tidligere flørter (både folk jeg har på vennelisten min og utenom) ofte er inne å ser på profilen min. Sidene jeg ikke oppdaterer profilen min ofte kan det virke som at de fysisk klikker seg inn på profilen min? Hvis man blar gjennom nyheter på Facebook kan man naturligvis klikke seg innom noen, men siden det sjelden er noe nytt liksom. . Anonymkode: 3df03...3ff Begynner å lure på hva du selv bruker facebook til. Er det kun for å se hvem som er inne på din profil? Anonymkode: 28b28...337 2
Gjest theTitanic Skrevet 17. januar 2020 #8 Skrevet 17. januar 2020 Syntes da ikke dette er greit. Fb er et offentlig nettsted. Det er lov å se på profiler uten å bli mistenkt som potensiell stalker. Føler at det er sånn du ser det. - som stalking eller snusing. Det blir helt feil.
Samsung Skrevet 18. januar 2020 #9 Skrevet 18. januar 2020 (endret) Profil tracker er det noe som heter. App til ios og Android. Endret 18. januar 2020 av Samsung
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #10 Skrevet 18. januar 2020 Det heter profile tracker ja. Jeg beskylder ikke folk for å stalke meg. Jeg bare undrer hvorfor jeg får så mange treff. Jeg føler ikke at jeg har så spennende profil. Det er også litt interessant å se hvis en man er interessert i selv er inne å ser mye på profilen din. Da kan du kanskje få et lite håp om at de personen vil bli bedre kjent. Anonymkode: 3df03...3ff
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #11 Skrevet 18. januar 2020 Spiller det noen rolle da? Hvis du ikke liker at noen interesserer seg for din person (men mistenker at det nettopp er det du gjør), så slett kontoen din. Det er vel alle som av og til er innom en og annen profil uten at vi har den fjerneste interesse av noe kontakt. Mennesker interesserer seg for hverandre, - hvordan går det med den, hvor ble det av henne/han osv., og det kan selvsagt være noen man har romantisk interesse av. Men hva så? Vil man unngå det, så er det bare å slette seg og være mest mulig anonym. Og hvis det er en spesiell som du har lyst til å bli bedre kjent med, så kan du vel ta kontakt? Verden går ikke under, jeg lover! Anonymkode: 3b24d...494
Gjest sanja0903 Skrevet 18. januar 2020 #12 Skrevet 18. januar 2020 (endret) min facebook er for å snakke med familien og friends 💬 også for å "like" bildene til han som er min.. crush.. hva heter det i norge? 🙄 Endret 18. januar 2020 av sanja0903
Anoia Skrevet 18. januar 2020 #13 Skrevet 18. januar 2020 (endret) Mest av alt bruker jeg messenger til å prate med de av vennene mine som ikke har Telegram, og facebook er en veldig fin måte å holde kontakten med både nære og fjerne venner og arrangere sosiale aktiviteter på. Det er så mye enklere å f.eks invitere en gjeng med folk til en spillekveld når man har alle på én chat eller gruppe så alle er oppdatert om når og hvor. Og så er det jo hyggelig å få en oppdatering i ny og ne om hvordan det går med gamle klassekamerater osv. Edit: Det jeg egentlig bruker MEST tid på er å se på teite memes fra gruppene jeg følger 😳 Endret 18. januar 2020 av Anoia 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #14 Skrevet 18. januar 2020 Jeg legger aldri ut noe på Facebooksiden min. Kanskje ett bilde av hunden i ny og ne. Ett turbilde en gang i året etc. Ellers bruker jeg salgsgrupper, klassegruppe og siden til det lokale idrettslaget. Hadde det ikke vært for at "hele byen" legger ut arrangementer på Facebook hadde jeg slettet det for lengst. Men jeg liker å få med meg ting som skjer i lokalmiljøet og byen. Står jo ingen andre plasser enn på Facebook. Anonymkode: d8641...d28
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #15 Skrevet 18. januar 2020 Bruker FB som oppslagstavle for arrangementer jeg er med på/har, til å stalke folk, bruker det som blogg og legger ut innlegg om ting jeg brenner for i samfunnet( ting som kan treffe folk litt) Og HVERTFALL ikke til å gratulere all verdens folk med dagen ( som er det mest overfladiske på FB) Anonymkode: e841f...3d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå