Gå til innhold

Slutt mellom meg og barnefar hva gjør vi nå !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var den dagen kommet da far velger å gjøre det slutt. Siden vi fikk Barn har mye dreid seg om hans jobb og selvrealisering. jeg Har fått begynt på utdannelse men måtte slutte da han brått var borte i 6 uker om gangen. Har også derfor bare en 20 % stilling med veldig ugunstige tider. 
Uansett, pga dette har jeg noen spørsmål. 
ønsker bare svar som omhandler dette da dette er utrolig sårt og vanskelig da jeg føler vi har tapt på alle områder. 

Hvor går vi herfra ? 
hvordan taklet deres barn dette ?
hvordan taklet dere dette, da man plutselig ikke ikke skulle dele alle øyeblikk i barnets liv med hverandre og barnet ? 
byttet dere barnehage? 

noen gode ord på veien ? Trenger virkelig et lys, da jeg får helt panikk av å tenke på at jeg «mister» hverdagen med sønnen min... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
40 minutter siden, Smileforjoy skrev:

Da var den dagen kommet da far velger å gjøre det slutt. Siden vi fikk Barn har mye dreid seg om hans jobb og selvrealisering. jeg Har fått begynt på utdannelse men måtte slutte da han brått var borte i 6 uker om gangen. Har også derfor bare en 20 % stilling med veldig ugunstige tider. 
Uansett, pga dette har jeg noen spørsmål. 
ønsker bare svar som omhandler dette da dette er utrolig sårt og vanskelig da jeg føler vi har tapt på alle områder. 

Hvor går vi herfra ? 
hvordan taklet deres barn dette ?
hvordan taklet dere dette, da man plutselig ikke ikke skulle dele alle øyeblikk i barnets liv med hverandre og barnet ? 
byttet dere barnehage? 

noen gode ord på veien ? Trenger virkelig et lys, da jeg får helt panikk av å tenke på at jeg «mister» hverdagen med sønnen min... 

Gjør det som føles rett. Forsøkt å snakke sammen? Gi ham en sjans til å bedre seg? Han virker selvopptatt.

Anonymkode: a9bb7...16d

• Liker 1
Skrevet

Sett dere ned sammen og legg opp en plan. Om du har planer om å bli boende der dere bor eller i omeng ser jeg ingen grunn til at barnet skal bytte barnehage, det blir bare enda et stressmoment i en ny hverdag. Og hvor mye far har barnet er også litt avhengig av hvor gammelt barnet er, i tillegg må far være hjemme og ikke borte med jobb osv. Du må stille krav på barnets vegne her høres det ut som, da far helst vil prioritere seg selv. 

Sett dere ned og spør far om hvordan har ser for seg hverdagen framover, hør hva han har å si også kommer du med dine innspill etterpå, så får dere forsøke å komme til enighet. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...