Gå til innhold

Crabsticks og poteter. Har du spist det? Er det en fin kombinasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil du anbefale det?

Anonymkode: 2f6ad...c21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har spist crabsticks. Og poteter. Hver for seg. Det anser det for å være tilstrekkelig til at jeg drister meg til å fraråde en kombinasjon. Først og fremst skyldes det crabsticksen. Det må være fiskeverdenens variant av "kyllingnuggets" og lignende. Fiskerester som er kjemisk behandlet for å smake krabbe! :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan ikke forestille meg at crabsticks og poteter sammen er godt. Poteter er helt ok å spise, men crabsticks?! Nei, det må være djevelens oppfinnelse, for godt er det ikke!

• Liker 2
Skrevet

Jeg rører ikke crabsticks. 

• Liker 2
Skrevet

Er crabsticks middag? Har det på brødskive med majones jeg.

Anonymkode: d86a7...820

• Liker 2
Skrevet

Har aldri prøvd den kombinasjonen nei. Høres virkelig ikke godt ut. Det er ikke en middagsrett iallfall. 

Anonymkode: d26fc...570

Skrevet

I så fall ville jeg laget pommes frites av potetene (evt båtpoteter stekt med litt varmluft så de blir sprø), og servert feks hvitløks-, chili- og persillesmør til å dyppe i, med sitronbåter til. Evt en aioli i stedet for smøret, og noen crunchy salatblader, kanskje.

Anonymkode: 13102...abb

• Liker 5
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I så fall ville jeg laget pommes frites av potetene (evt båtpoteter stekt med litt varmluft så de blir sprø), og servert feks hvitløks-, chili- og persillesmør til å dyppe i, med sitronbåter til. Evt en aioli i stedet for smøret, og noen crunchy salatblader, kanskje.

:tommelopp:

Og erstattet faenskapet med reker eller andre skalldyr. 

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, Guidet Kvinne skrev:

:tommelopp:

Og erstattet faenskapet med reker eller andre skalldyr. 

Helst. :ler: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...