Gå til innhold

Kan personer se mobil nr ditt på tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal registrere meg på tinder. Det står at jeg må oppgi nummeret mitt. Det jeg lurer på er om noen som helst kan se nummeret mitt? Noen som vet?

Takk

Anonymkode: 4fd1b...e8a

Skrevet

Noen?

Skrevet

Så klart ikke.

• Liker 1
Skrevet

Nei

Anonymkode: 9c6d4...000

• Liker 1
Skrevet

Nei, men noen menn på Tinder er som han hovedpersonen i "You" og greier å finne deg overalt uansett selv om du ikke engang har matchet med dem... 

Anonymkode: 296a1...04c

Gjest Familytree
Skrevet (endret)

Nei, jeg tror ikke et datingside kan be om telefonnummeret ditt. Jeg er oppriktig, jeg har brukt Tinder før (for "trolling" eldre menn) og du kan være anonym, bruke facebook-konto og laste opp Instagram-bildene dine. Det er veldig trygt.

Jeg vil bekymre meg mer hvis jeg er på Gule sider enn på Tinder...

Endret av Familytree
Skrevet
10 timer siden, Familytree skrev:

Jeg er oppriktig, jeg har brukt Tinder før (for "trolling" eldre menn)

Så du som overøser KG med sympatiske meldinger, er egentlig en kødd? Du kan være glad telefonnummer ikke vises.

Eldre mann.  

Anonymkode: 908de...ca3

Gjest Familytree
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du som overøser KG med sympatiske meldinger, er egentlig en kødd? Du kan være glad telefonnummer ikke vises.

Eldre mann.  

Anonymkode: 908de...ca3

Jeg er 21 år gammel. Vi alle har våre mørke forløp som vi vil ikke huske. Jeg gjørde dette da jeg var 15-17 år, nå jeg tror jeg vil være sympatiske (forståelsesfull) med mennesker fordi jeg hadde ikke noen å forstå meg før. 

Skrevet
18 timer siden, Familytree skrev:

Nei, jeg tror ikke et datingside kan be om telefonnummeret ditt.

Jo, de kan be om telefonnummeret for unik brukeridentifisering. 

Slik unngår de også masse spambrukere. 

Skrevet
On 1/17/2020 at 9:34 PM, AnonymBruker said:

Jeg skal registrere meg på tinder. Det står at jeg må oppgi nummeret mitt. Det jeg lurer på er om noen som helst kan se nummeret mitt? Noen som vet?

Takk

Det er triks for å finne ut det meste, om en vil og kjeder seg så kan en nok finne ut hvor mange ganger du f.eks har klikket på bilder man poster på FB.  Heh men so what? du har vel blokk funskjon? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...