AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #1 Skrevet 17. januar 2020 Skal lage til barnebursdag i morgen, det blir 14-15 barn, blir det nok med denne? Usikker på hvilken form jeg skal bruke, den til ovnen blir for stor i forhold til hva som står og den andre jeg har er litt mindre enn det som står på pakka. noen som har noe erfaring med denne? Anonymkode: af6a0...bbe
Gjest O.G. Skrevet 17. januar 2020 #2 Skrevet 17. januar 2020 Den er kjempegod, vær forberedt på å lage masse av den.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #3 Skrevet 17. januar 2020 7 minutter siden, O.G. skrev: Den er kjempegod, vær forberedt på å lage masse av den. Jeg har kjøpt en eske, tror du ikke det er nok til det antallet barn? Det blir den eneste kaka, jeg har ikke laget den før. Hvilken str på formen har du brukt? Anonymkode: af6a0...bbe
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #4 Skrevet 17. januar 2020 Bruk liten langpanne. Det blir vel nok til alle. Anonymkode: 0a4c3...a68
Heisenberg Skrevet 17. januar 2020 #5 Skrevet 17. januar 2020 Bruk vanlig langpanne som passer i ovnen. Min erfaring med barnebursdager er at de spiser ca 1/5 av det du hadde trodd de skulle spise. 1
Sensi Skrevet 17. januar 2020 #6 Skrevet 17. januar 2020 Hei. Siden du spør om pose sjokoladekake, så tenkte jeg du kanskje ikke har laget så mange bursdager er. Så jeg ville bare komme med et tips som du kan bruke hvis du vil 🙂. Hvis du er usikker på om det er nok, kan du også lage lyse muffins. Super enkelt. Hvit vanlig melis glasur og strøssel på. Muffinsformer har de på butikken. Bruk de minste formene de har på vanlig butikk. En pose tror jeg er nok men da må du passe på å ikke fylle formene for fulle. ⭐️🧁 Du kan også bruke farge i glasuren og pynte med favoritt smågodtet. Men min erfaring er at barn blir henrykt over muffins uansett. De enkle og helt vanlige, mye bedre enn de avanserte.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #7 Skrevet 18. januar 2020 10 timer siden, Sensi skrev: Hei. Siden du spør om pose sjokoladekake, så tenkte jeg du kanskje ikke har laget så mange bursdager er. Så jeg ville bare komme med et tips som du kan bruke hvis du vil 🙂. Hvis du er usikker på om det er nok, kan du også lage lyse muffins. Super enkelt. Hvit vanlig melis glasur og strøssel på. Muffinsformer har de på butikken. Bruk de minste formene de har på vanlig butikk. En pose tror jeg er nok men da må du passe på å ikke fylle formene for fulle. ⭐️🧁 Du kan også bruke farge i glasuren og pynte med favoritt smågodtet. Men min erfaring er at barn blir henrykt over muffins uansett. De enkle og helt vanlige, mye bedre enn de avanserte. Lurt tips! Du kan kjøpe ferdig muffinsblanding fra Toro f.eks. Ellers er det gjort på få minutter å lage muffinsrøre selv. Bare å google. Anonymkode: 0a4c3...a68 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå