Gjest siri piri Skrevet 4. juni 2005 #1 Skrevet 4. juni 2005 Hvilken smyger seg innpå deg og gir deg gode assosiasjoner? Eller som du rett og slett synes lukter godt? Hvilken herreparfyme har motsatt effekt?
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2005 #2 Skrevet 4. juni 2005 Det er mange gode.... Kjæresten brukte Polo Sport da jeg traff ham, så den gir gode assosiasjoner. Videre liker jeg Dior Higher og Allure Homme Sport, som jeg kommer på. Jeg takler ikke i det hele tatt: Jean Paul Gaulthier for menn (lukter gammel gris som prøver å sjekke ungjenter).
glaciera Skrevet 4. juni 2005 #3 Skrevet 4. juni 2005 Åh nei, jeg har bare gode assosiasjoner til JPG Le Male! Og Bvlgari. Og Dolce Gabbana (den med zebrastriper). Digger IKKE Lagerfeld. Henger igjen fra ungdomsskolen, da alle vi jentene ble mer eller mindre bedøvet av denne, inntil Boss tok over....
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2005 #4 Skrevet 4. juni 2005 Åh nei, jeg har bare gode assosiasjoner til JPG Le Male! Mine assosiasjoner stammer fra den tiden jeg gikk på hovedfag, og jobbet på hotell på si. En ettemiddag ble jeg invitert ut (med någå attåt) av en fyr som brukte akkurat den parfymen. Og han var slesk og latino-aktig. Etter det har jeg fått frysninger....
Gjest lora Skrevet 4. juni 2005 #5 Skrevet 4. juni 2005 jeg synes armani black lukter godt jeg.. eller den roma :-)
miss77 Skrevet 4. juni 2005 #6 Skrevet 4. juni 2005 Aqua di Gio (Armani) kan også gjøre susen. OldSpice (håper den ikke eksisterer lenger) må være noe av det desidert verste , snakk om å lukte gammel gris...
Pimbila Skrevet 4. juni 2005 #7 Skrevet 4. juni 2005 Sambo brukte Cool Water da jeg traff han, så den liker jeg veldig godt og minner meg om han. Nå har han dessverre sluttet med den (mot min vilje. Grr.) Men er det en mann som går forbi med den parfymen blir jeg litt mo i knærne
Gjest Formosiss Skrevet 4. juni 2005 #8 Skrevet 4. juni 2005 Aner ikke hva det er kjæresten bruker, men den lukten er god - og med en gang jeg kjenner den tenker jeg Kristian ;-) Ellers er Sonia Rykiels parfymer for menn alltid en vinner. Axe Phoenix lukter også godt. Mm.
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2005 #9 Skrevet 5. juni 2005 Jeg liker Armani Mania. Nydelig duft! :-)
Arkana Skrevet 5. juni 2005 #10 Skrevet 5. juni 2005 Det kommer jo helt an på mannen som bruker den, en parfyme kan lukte godt på en mann men grusomt på en annen. Samboeren min veksler mellom Between Sheets (van Gils), Boss Elements Aqua og Lagerfeld og alle lukter helt herlig på ham!
Gjest Étoile Skrevet 5. juni 2005 #11 Skrevet 5. juni 2005 Å, det er mange som lukter godt! Nå bruker kjæresten to ulike fra Lacoste, de er gode begge to. Synes nesten det er lettere å si hvilke jeg ikke kan utstå. Tror den ene heter Chrome (?) eller noe sånt, blir helt kvalm av den. (Minner meg om noen ja ), kan heller ikke fordra Fahrenheit fra Dior, etter at noen jeg kjente pleide å dynke seg noe så hinsides i den.
Julie Skrevet 5. juni 2005 #13 Skrevet 5. juni 2005 Aqua di Gio, en eller annen fra Boss og Eternity. Julie
Tiit Skrevet 5. juni 2005 #14 Skrevet 5. juni 2005 Diesel Zero Plus (rød liten sak) gjør meg mo i rana... likeså den grå og oransje Boss sin.. Men det er noen som stinker. Vet ikke helt hva de heter... Uansett; for mye av det gode er ikke bra d heller. Da blir d kvalmt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå