Gå til innhold

Blunker ALLTID på bilder

Anbefalte innlegg

Gjest Blinky ;)
Skrevet

Er jeg den eneste som blunker på bilder? På absolutt alle bilder med blitz så ser jeg ut som et dopvrak pga blunking. Og det er jo ofte man må bruke blitz.

Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan klare å la være å blunke? Det er ren reaksjon...

Gjest Violetta
Skrevet

JA! Jeg har lest at man skal telle til tre før man tar bildet. På 2 blunker man! Da blunker man ikke når man tar bildet, og øynene ser visstnok klarere ut fordi man akkurat har blunket...

Det siste vet jeg ikke, men det første funker!

Hilsen eks-blunker. :wink:

Skrevet

Du er absolutt IKKE alene. Trodde jeg var det :roll:

Jeg blunker ALLTID!!!!!

Aner ikke hvordan jeg skal slutte å blunke. Tro meg, har prøvd det meste... Med solbriller går det bra, for da ser man ikke det sløve blikket. hehe :kul:

Ingen tips her i gården, annet enn at du ikke er alene...

Skrevet

Melder meg herved inn i klubben!

Det er svært få bilder av meg hvor jeg ikke ser ut som om jeg har fått en flue i øyet eller er dritings.

I det siste har jeg prøvd å sperre opp øynene, så nå finnes det også slike bilder av meg:

:o

Ikke spesielt penere nei.

:-?

Gjest gjest1
Skrevet

Eg har fotograf-pappa og har lært nokre triks opp gjennom åra! ;) Det beste trikset når det gjeld blunking, er faktisk å sjå litt over kamaraet når biletet blir tatt!! Då blir augene opne og fine, og fordi du ikkje ser rett på blitzen blir ikkje blunke-refleksen "tirra" så voldsomt! :)

*veslo blunkar aldri på bilder*

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg sperrer alltid øynene opp for ikke å blunke jeg, da ender jeg alltid opp med digre nisseøyne slik som jeg har i albumet her for eksempel, ser ikke så naturlig ut, men ikke blunking iallfall ;)

Skrevet

Jeg har også samme problemet!

Utrolig irriterende!!!!

Skrevet

...og jeg blunker bestandig med det ene øyet når jeg prater med folk.

Ufrivillig flørting? (:

Skrevet

Jeg blunker også alltid...hvertfall nesten alltid. Men nå skal jeg ta til meg veslos tips. :D

Skrevet

Tar til meg alle tips jeg også :)

Skrevet

[quote=Blinky ;)]Er jeg den eneste som blunker på bilder? På absolutt alle bilder med blitz så ser jeg ut som et dopvrak pga blunking. Og det er jo ofte man må bruke blitz.

Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan klare å la være å blunke? Det er ren reaksjon...

Skrevet

jupp, vi er mange!

og om jeg ikke blunker, så gjør jeg alltids noe annet rart.... :ler:

har gitt opp jeg, det får bare se rart ut. :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har stort sett alltid halvåpne øyne på bilder - sliter også med dette blunke-problemet!

Nick Etmitt har det hittil beste tipset mot blunking på bilder: Hold øynene åpne! :tommelsmil:

Enkelt og greit! :ler:

Skrevet

Jeg også, ser "halvdopa" ut på de fleste bilder..skal prøve tipset om å se litt over kamera neste gang :-)

Julie

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg skjærer grimaser jeg,..noen som har noe triks mot det? :klø:

Jeg blir stående og tenke "Ok, Clea, smiiiil,....jøss,...nå får jeg sånn påklistra smil, ok slapp av,...hm...prøv igjen,...haha...så dum jeg føler meg,..." *knips* :burdeværtengrimase-smiley: :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...