Gå til innhold

Noen gode anbefalinger på film man kan se sammen med tiåringen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helg og skal hygge oss med en film. Har dere noen gode anbefalinger på hva vi kan se sammen med tiåringen? 

Anonymkode: 807a8...cbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Askenladden Soria Moria slott

Anonymkode: a4106...21c

Skrevet

Harry Potter!

Anonymkode: 41959...f9b

• Liker 1
Skrevet

En av de gamle disney klassikerne? Hercules,  Aladdin, Aristo kattene, 101 dalmatinere f.eks. Er mye humor for voksne gjemt i disse filmene også!

Ellers er Shrek en morsom filmserie!

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, sommerfugl154 skrev:

En av de gamle disney klassikerne? Hercules,  Aladdin, Aristo kattene, 101 dalmatinere f.eks. Er mye humor for voksne gjemt i disse filmene også!

Ellers er Shrek en morsom filmserie!

Walt disney var skikkelig opptatt av at voksne skulle like Disney også, som han sa det, hvis de voksne liker det og morer seg, så kommer barna. Jeg er voksen og har ALLE Disneyfilmene, elsker de :)

Anonymkode: 9b125...2d3

• Liker 1
Skrevet

Oppdrag Arktis 

Anonymkode: a6ea1...66a

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Walt disney var skikkelig opptatt av at voksne skulle like Disney også, som han sa det, hvis de voksne liker det og morer seg, så kommer barna. Jeg er voksen og har ALLE Disneyfilmene, elsker de :)

Helt enig! Er så artig å se på de nå som voksen og plutselig forstå de skjulte voksenvitsene som dukker opp her og der 😅 Haha

• Liker 2
Skrevet

The greatest showman. Veldig fin film 🤗

Skrevet
Akkurat nå, sommerfugl154 skrev:

Helt enig! Er så artig å se på de nå som voksen og plutselig forstå de skjulte voksenvitsene som dukker opp her og der 😅 Haha

Haha ja ikke sant! Det er nesten så jeg lurer på, hva tenkte jeg egentlig om dette når jeg var 10 år og så den? De er så utrolig gode på å blande inn voksentankegang og humor inn med oppfattelsen til et barn 😀

• Liker 2
Skrevet

The greates showman eller den nye Aladdin. Vi har også sett ringenes herre med vår gutt. Og mission impossible-filmene.

Skrevet

Harry Potter!

Anonymkode: 53bc3...1f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...