Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Violetta
Skrevet

Kan jeg bruke noe jeg har hjemme? Noen tips? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Devana ikke innlogget
Skrevet

Bakepulver blandet med litt vann slik at det bruser kan du prøve :) Jeg har brukt det et par ganger, og det gjorde ikke huden min noe ille, og jeg har sensitiv hud.

Men...vær forsiktig, ikke gni for hardt. :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Tja...vet om mange som skryter av en ansiktsskrubb lagd av Dispril og vann.

Men ellers skal jeg anbefale favorittbilligproduktet mitt. St ives ansiktsskrubb (for sensitive hud). Den er SÅ bra..kjøper aldri dyrere saker mer :) Tror den koster 69 på Vita feks.

Gjest gjest1
Skrevet
Bakepulver blandet med litt vann slik at det bruser kan du prøve :) Jeg har brukt det et par ganger, og det gjorde ikke huden min noe ille, og jeg har sensitiv hud.

Men...vær forsiktig, ikke gni for hardt. :wink:

Bakepulver er sterke saker! Jeg bruker det til å vaske oppvask-kummen med når ingen andre vaskemidler biter. Sodium bikarbonat er ikke noe å spøke med...

Gjest gjestennn
Skrevet

vanlig bordsalt fungerer fint. (obs: ikke hvis du har sensitiv hud).

Gjest Violetta
Skrevet
Tja...vet om mange som skryter av en ansiktsskrubb lagd av Dispril og vann.

Men ellers skal jeg anbefale favorittbilligproduktet mitt. St ives ansiktsskrubb (for sensitive hud). Den er SÅ bra..kjøper aldri dyrere saker mer :) Tror den koster 69 på Vita feks.

Ja men det hjelper en ikke stort en lørdagskveld... :ler:

Har notert til neste handlerunde. Takk for tips.

Gjest Gjesta
Skrevet

Prøv sukker blandet med olivenolje!

Gjest Helga the Hotwaxer
Skrevet

St. Ives Apricot Scrub er også genial til å bruke på bikinilinjen før barbering. Bare så synd at Vita skal slutte å selge den, sist jeg var innom solgte de ut tubene til 25 kroner så jeg kjøpte 8 stykker :)

Gjest gjest1
Skrevet
St. Ives Apricot Scrub er også genial til å bruke på bikinilinjen før barbering. Bare så synd at Vita skal slutte å selge den' date=' sist jeg var innom solgte de ut tubene til 25 kroner så jeg kjøpte 8 stykker :)[/quote']

Neeei? Må skyndte meg å se om de fortsatt har den. St. Ives er ikke bare billig, men den kommer i en enorm tube. Den varer tydeligvis så lenge at de tar den ut av produksjon før jeg blir ferdig med min første. Grmpf.

Gjest Violetta
Skrevet
Prøv sukker blandet med olivenolje!

Det hørtes da uskyldig og greit ut. Har lyst til å sitte igjen med ansiktet mitt på plass etterpå. Det skal prøves, men har ikke olivenolje. Funker kanskje bra med soyaolje eller maisolje i stedet?

Gjest Helga the Hotwaxer
Skrevet

Den tuben er monstersvær, 150 ml. :o Har aldri sett noen andre peelingkremer være i nærheten av en slik str.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det hørtes da uskyldig og greit ut. Har lyst til å sitte igjen med ansiktet mitt på plass etterpå. Det skal prøves, men har ikke olivenolje. Funker kanskje bra med soyaolje eller maisolje i stedet?

Jeg vil tippe at en hvilken som helst olje vil funke. Så lenge du klarer å vaske den bort etterpå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...