AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #1 Skrevet 17. januar 2020 Jeg er skikkelig lei Kiwi pga dårlig grønt/frukt og elendig vareutvalg. Samtidig som de fleste butikkene virker som de har dårlig renhold og ikke virker det som om det er så veldig mange som trives i jobben sin der. Jeg har lyst til å heller bruke en annen butikk som f eks, coop og da tenker jeg at jeg vil skaffe meg et medlemskort der. De coop butikkene i nærheten/byen jeg bor i, er mye bedre mht de tingene jeg skrev over her. Syns det er mye hyggeligere å gå i coop butikkene å handle. Men hva mener andre som bruker f.eks.coop mye? Er det mye dyrere i lengden og dersom dere har byttet ut kiwi (stort sett) med en annen dagligvare-kjede; hva er best og dårligst i kiwi kontra coop? Rema 1000 syns jeg ikke noe om og meny er for dyrt til å handle hver uke. Anonymkode: 021a4...27b
Herix Skrevet 17. januar 2020 #2 Skrevet 17. januar 2020 Coop er det aller beste Bli Coop medlem og bruk coopay så går ting raskere og enklere også, sparer mer også!
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #3 Skrevet 17. januar 2020 Kiwi vinner jo ofte konkurransen i å være billigst, så noen kr mer vil det nok koste om du skifter over til Coop. Jeg bruker Kiwi og Coop Obs og ser at noen varer kan være billigere på Coop Obs, og de har jo gode ukentlige tilbud. Men gjevnt over er Kiwi billigst, og hos meg er det veldig bra frukt og grøntavdeling så jeg er superfornøyd med det Anonymkode: 2e88d...039
akks Skrevet 17. januar 2020 #4 Skrevet 17. januar 2020 1 minutt siden, Herix skrev: Coop er det aller beste Bli Coop medlem og bruk coopay så går ting raskere og enklere også, sparer mer også! Takk, da det er det som jeg tenkte. 😊
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #5 Skrevet 17. januar 2020 Spørs litt hvilken Coop butikk det er. Her har vi Prix og extra, som har generelt dårlig utvalg av alt. Samtidig har jeg vært på extra andre steder som har vært veldig bra. Alle tre Kiwibutikkene her er veldig gode, samme med den ene REMA 1000-butikken. Men jeg kjenner til dårlige eksemplarer av dem også. Meny synes jeg er jevn over alltid bra, men som du sier litt dyrt i lengden. Tar av og til storhandel på Coop obs, som er favoritten min, men dit er det et stykke å kjøre for meg. Du må nesten bare teste ut de butikkene du har i nærheten, for det varierer veldig. Anonymkode: d4fd0...58c
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #6 Skrevet 17. januar 2020 Min nærmeste butikk er en liten Kiwi, og den er helt RÆVVA! Frukt og grønnsaker er et spesielt sørgelig kapittel. Anonymkode: 953ca...188 1
Muskath Skrevet 17. januar 2020 #7 Skrevet 17. januar 2020 Min nærmeste butikk er en mellomstor Kiwi. Stort sett veldig fornøyd!
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #8 Skrevet 17. januar 2020 Vi bruker nesten aldri kiwi. Vi går på coop obs og coop ekstra. Vi kjøper ris på rema 1000 og noen ganger handler vi på meny da det er noen varer der som ingen annen har. Lasta ned appen til coop. Får månedlige kuponger på det du handler mest. Inkludert gratiskupong. Gode rabatter og ofte bra tilbud på ting. Gjelder fremst coop obs. Anonymkode: 0b650...093 1
Lemmon Skrevet 17. januar 2020 #9 Skrevet 17. januar 2020 For oss er Coop extra billigere enn kiwi. Bruker Coop mc og får da 3% på medlemskonto. Bedre butikk og x-tra varene er bedre enn fristprice😊
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #10 Skrevet 17. januar 2020 2 minutter siden, Lemmon skrev: For oss er Coop extra billigere enn kiwi. Bruker Coop mc og får da 3% på medlemskonto. Bedre butikk og x-tra varene er bedre enn fristprice😊 Helt enig med deg der. Anonymkode: 021a4...27b 1
Jadzia Skrevet 17. januar 2020 #11 Skrevet 17. januar 2020 Jeg har vært trofast kiwi kunde i alle år. De siste par årene har utvalget og kvaliteten sunket drastisk og jeg har begynt å handle en del på extra. Prisen på handlevogna blir ofte litt høyere enn hos kiwi. Men til gjengjeld slipper jeg å kaste grønnsaker som råtner dagen etter de kom i hus og surt kjøtt til tross for god dato på det. Så i lengden sparer jeg likevel.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #12 Skrevet 17. januar 2020 Jeg har gitt opp kiwi. Jeg skal ha helt vanlige ting, men allikevel har de veldig sjeldent det jeg leter etter!! Anonymkode: a030c...11d 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #13 Skrevet 17. januar 2020 2 minutter siden, Jadzia skrev: Jeg har vært trofast kiwi kunde i alle år. De siste par årene har utvalget og kvaliteten sunket drastisk og jeg har begynt å handle en del på extra. Prisen på handlevogna blir ofte litt høyere enn hos kiwi. Men til gjengjeld slipper jeg å kaste grønnsaker som råtner dagen etter de kom i hus og surt kjøtt til tross for god dato på det. Så i lengden sparer jeg likevel. Nettopp! Akkurat sånn er det å handle på kiwi, mener jeg. Og frukten er ikke SÅ billig heller. Jeg kjøpte fire stk. appelsiner som kostet 42 kroner og en liten boks med blåbær som kostet 44kr(!) der jeg måtte kaste en del av bærene. Jeg syns det er dårlig. Jeg syns det er mye mer utvalg og mye friskere og bedre frukt og grønt generelt på Coop Anonymkode: 021a4...27b
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #14 Skrevet 17. januar 2020 Ser at det er endel ting mht å bli coop medlem. Har det noe å si sånn skattemessig? Anonymkode: 021a4...27b
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #15 Skrevet 17. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser at det er endel ting mht å bli coop medlem. Har det noe å si sånn skattemessig? Anonymkode: 021a4...27b Skattemessig? Anonymkode: 62de8...b67
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #16 Skrevet 17. januar 2020 Coop er helt udugelig når det kommer til frukt og grønt her. Grusomt utvalg, alltid muggent. Bruker kiwi til det, og rema til alt annet. Anonymkode: b920d...814
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #17 Skrevet 17. januar 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skattemessig? Anonymkode: 62de8...b67 "Som medlem i Coop er du også medeier." heter det 🙂 Anonymkode: 021a4...27b
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #18 Skrevet 17. januar 2020 Her hvor eg bor har me Coop marked, dyr butikk med dårlig utvalg og dårlig frukt. F.eks har de ikke kyllingkjøttdeig og heller ikke biff. Joker er ca like dyr, men der har de bedre frukt og litt andre varer som eg kjøper enn Coop. Kiwi butikken er veldig bra her, men må kjøre et stykke så tar det kun når eg skal den veien. Godt utvalg, stort sett bra frukt👌🏻 Anonymkode: 5d0d5...b66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå