Snekkerfruen Skrevet 17. januar 2020 #1 Skrevet 17. januar 2020 Hvor mange dager tok deg for deg? Vart du gravid på første forsøk? Takk for alle svar 🙏
Neutral90 Skrevet 17. januar 2020 #2 Skrevet 17. januar 2020 St Olavs har følgende opplegg: uttak mandag el tirsdag = 3 dagers Uttam ons-fre = det dyrkes til 5dagers (blasto). Personlig mener jeg blasto er best, ingen vits å sette inn en 3 dagers som uansett ikke utvikler seg. Lever de til dag 5 er det større sjanse for at det blir barn, selv om du har færre embryo igjen. Har satt inn 3 blastoer, gravid en gang, exu.
vinogpasta Skrevet 17. januar 2020 #3 Skrevet 17. januar 2020 Enig me Neutral90 her, men. Som jeg da, ble overstimulert, så kan ikke ha innsetting i samme runden. Må vente til neste syklusen. Ellers så kan man bli sikkelig syk og innlagt. Så ingen riktig svar, men hør og snakk med sykehuset, de velger det beste alternativ uansett:)
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #4 Skrevet 17. januar 2020 Ut på en torsdag, inn på en tirsdag, gravid på første forsøk Anonymkode: df257...6fb
Snekkerfruen Skrevet 17. januar 2020 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ut på en torsdag, inn på en tirsdag, gravid på første forsøk Anonymkode: df257...6fb Sweet! Gratulerer! Når tok du graviditetstest, og hvor langt på vei var du da :)?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #6 Skrevet 17. januar 2020 Hos oss ble det innsett på dag to fordi vi uansett ikke hadde igjen mer enn 1-2 egg da. Noen mener at det kan være litt større sjanse for at embryoet klarer seg i livmoren enn i laboratoriet. Så da fikk vi satt inn det/de eggene vi hadde, framfor å vente og se. Hadde vi hatt flere, hadde det vært et poeng å vente og se an utviklingen for å ha større sjanse for å velge det beste. Sånn generelt er sjansen størst for å lykkes med egg som er dyrket lenger, men kanskje ikke for oss som får veldig få ut. Jeg ble gravid på 3. forsøk. Anonymkode: 95f09...a18
Gjest Geirfuglen Skrevet 19. januar 2020 #7 Skrevet 19. januar 2020 Medicus: uttak på fredag, innsett på onsdag
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #8 Skrevet 19. januar 2020 På alle mine forsøk så ble det innsett to dager etter uttak, det var standard da. (noen år siden). Eggene var delt i 4. Ble gravid med tvillinger på tredje forsøk. Anonymkode: 7eb89...414
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #9 Skrevet 19. januar 2020 Jeg gikk privat og de ville alltid dyrke til blasto, selv om det havnet på helg/helligdag. Anonymkode: 6cec2...c4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå