Gå til innhold

Damer hvordan sliker man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan liker dere å bli slikket? Noen av damene som kan forklare meg. Har aldri gjort det før.

Anonymkode: 1a4b4...592

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil variere, og du gjør best i å spørre den du skal slikke.

Selv foretrekker jeg IKKE å slikkes. 

Anonymkode: a608b...632

Skrevet

Generelle tips

-varm opp, ikke gå direkte på klitoris. Da kan hun bli overstimulert og det tar lang tid/stopper helt opp. 

-varier. Legg merke til hennes reaksjon.

-når hun nærmer seg orgasme, ikke stopp. 

-etter orgasme, forsiktig berøring. Også forsiktig restart hvis du vil forsette.

Anonymkode: 8133d...14b

Skrevet

Det eneste tipset du trenger: Snakk med kvinnen du er med, for ingen kvinner er like, ingen kvinner liker det samme. Kommunikasjon er det absolutt aller viktigste på soverommet. Snakk og spør kvinne du skal være med, og ikke få en haug av ulike svar fra internett, for ingen kvinner er like i deres preferanser.

Anonymkode: 536c7...921

Skrevet

En ting jeg ikke liker hvertfall er når gutten «suger» på klitoris. For min del blir det FOR mye stimuli, og gir derfor motsatt effekt. :) 

Anonymkode: fe627...849

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. 

Moonshine, mod

Endret av Moonshine
  • Liker 1
Skrevet

Ikke alle kvinner som liker det da, men de er jo også forskjeller på hvordan de vil bli slikket.

Mitt beste tips er å finne ei som elsker å bli slikket, ei som forteller deg hvordan og hvorfor du skal gjøre det. Legg merket til at hun signaliserer med lyd og bevegelse når du treffer rett. Jeg har stor tro på at dette klarer du meget fint, bare si at du ikke har gjordt det før. Så slipper kvinnen å tro at du er en elendig slikker, bonusen blir nok at hun med glede vil hjelpe deg😉

Jeg hadde ei venninne som ville lære seg å suge kuk og ronke, og jeg ville lære meg å slikke. Vi planla å gå skole i samme by og dele leilighet, så kunne vi holde på å utforske hverandre. Så etter et helt skoleår ble vi "mestre" begge to👌❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...