Gå til innhold

Kebab som middag, Sveler til dessert. Kan det gå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til at vi alle skal spise kebab i bryllupet. Evt Crabsticks med poteter. Sveler til dessert. Noen som har erfaring med det?

Anonymkode: d5191...20b

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke akkurat hva jeg ville ha kalt et festmåltid, men hvis dere tenker et lite bryllup som er litt avslappet så kanskje? 

Jeg hadde personlig ikke vært så fornøyd med den maten, men alle til sitt :) 

Anonymkode: 9ea80...ac3

• Liker 6
Skrevet

Crabsticks med poteter? Er det noe godt da? Og kebab i bryllup er spesielt, det må jeg si. Hvordan skal kebaben serveres? Skal den spises med kniv og gaffel?  Tuller du her?

• Liker 11
Skrevet
1 minutt siden, Muskath skrev:

Crabsticks med poteter? Er det noe godt da? Og kebab i bryllup er spesielt, det må jeg si. Hvordan skal kebaben serveres? Skal den spises med kniv og gaffel?  Tuller du her?

Ja jeg er seriøs. Du er negativ. Tar det til etteretning Jeg og gubben driver med litt idémyldring. Vi har ikke bestemt oss.

Anonymkode: d5191...20b

• Liker 1
Skrevet

Veldig tung mat, så jeg hadde neppe orket å danse etterpå.

Anonymkode: 2ebda...812

• Liker 3
Skrevet

Kebab og penklær? God ide 

Og crapsticks med potet? Herrefred 

Anonymkode: ab33e...633

• Liker 9
Skrevet

Man kan faen ikke spise en kebab uten å se ut som man selv har blitt sausa ned. Er spent på hvordan du skulle fått i deg en i brudekjole........

Anonymkode: 00014...e1c

Skrevet

Om jeg en gang skal gifte meg, skal jeg ha den maten jeg ønsker, om det så var McDonald, og ingen andre fikk veie inn på hva som er «riktig» og «galt», for det hadde vært mitt og min manns bryllup.

Ts du kan servere den maten du ønsker. Det vil alltid være noen som klager på alt. Om det serveres sjømat, er det feil, kjøtt, er det feil, vegetar, er det feil, tapas, er det feil. Du vil alltid finne noen som klager på alt.

Om du vil ha kebab og svele, kjør på og ha et fantastisk bryllup med akkurat den festmaten du ønsker 🙌🏻

Anonymkode: b6223...dc7

• Liker 6
Gjest theTitanic
Skrevet

Ditt bryllup, ditt valg. Men jeg forstår ikke hvordan dette vil være enklere eller billigere enn noe annet? 

Skrevet

Crabstick med potet? Det høres seriøst helt forjævlig ut. 

Anonymkode: 2fb39...c9b

• Liker 16
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker said:

Om jeg en gang skal gifte meg, skal jeg ha den maten jeg ønsker, om det så var McDonald, og ingen andre fikk veie inn på hva som er «riktig» og «galt», for det hadde vært mitt og min manns bryllup.

Ts du kan servere den maten du ønsker. Det vil alltid være noen som klager på alt. Om det serveres sjømat, er det feil, kjøtt, er det feil, vegetar, er det feil, tapas, er det feil. Du vil alltid finne noen som klager på alt.

Om du vil ha kebab og svele, kjør på og ha et fantastisk bryllup med akkurat den festmaten du ønsker 🙌🏻

Anonymkode: b6223...dc7

Ville gjerne spist McDonald-mat, mye heller det enn crabsticks med poteter! 

• Liker 17
Skrevet

Jeg ville ikke valgt det selv, høres svært stusselig ut. Crabsticks med poteter?! Er det en rett? 

Og sveler til dessert, altfor tungt og mektig.

Men ditt valg. 

Anonymkode: eb797...d5c

• Liker 4
Skrevet

Server det du vil, ditt bryllup :) jeg liker verken kebab eller crabsticks, men elsker sveler, så hadde kost meg med desserten. 

Du må nok dog regne med en del reaksjoner. I bryllup forventer man som regel enten mer tradisjonell treretters eller buffet/tapas med forskjellig utvalg. 

Anonymkode: 5f31c...a7c

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville nok ha fått litt problemer med crabsticks og poteter så da hadde sveler til dessert vært kjærkomment! :ler: 

• Liker 13
Skrevet (endret)

Nice try! 👾 :hoho:

Du skal ikke bestille pizza fra Peppes, da? Eller kanskje allerhelst hamstre Grandis på tilbud og få stekt dem opp der og da? :sarkasme:

Endret av Ullvott
  • Liker 5
Skrevet

Kjør tyrkisk buffet!

Anonymkode: 2bea8...815

• Liker 6
Skrevet (endret)

Min første tanke er at dette er tull. Kebab er for det første ikke selskapsmat. Det er vanskelig å spise uten å søle, og man blir avsindig mett av det, sånn at dessert er utelukket. Tanken på å toppe dette med svele til dessert gjør meg lattermild, samtidig som jeg nesten føler meg kvalm. For all del, helt grei mat, men for meg personlig totalt upassende i et bryllup, og folk kommer jo til å måtte legge seg nedpå etter en sånn meny.

Antagelig er kebab og svele noe av det beste dere vet, men det betyr jo ikke at det er vellykket som middag og påfølgende dessert. Blir det kaffe og kaker, eller blir det øl og wienerbrød utpå kvelden, liksom?

Endret av Malum
Skrevet

Har liksom litt problem med å se for meg kebab og svele, men takk for en god latter. 😂

Anonymkode: 995d4...d7e

• Liker 3
Skrevet

Hadde elsket det👏🏻

Anonymkode: 44516...190

• Liker 2
Skrevet

😂😂 avlys bryllaupet!

Anonymkode: 9ac43...de8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...