AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #1 Skrevet 17. januar 2020 Bruker du skinnsko om vinteren når gatene er fulle av sørpe og veisalt? Eller holder du deg da til sånne gummistøvel-aktige støvler som ikke behøver vedlikehold? Anonymkode: 71048...2cf
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #2 Skrevet 18. januar 2020 Jeg bruker dem, og angrer alltid etterpå, og banner for meg selv i det jeg årlig må anskaffe nytt par Anonymkode: fb3ee...1de
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #3 Skrevet 18. januar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker dem, og angrer alltid etterpå, og banner for meg selv i det jeg årlig må anskaffe nytt par Anonymkode: fb3ee...1de Åj, tåler de det så dårlig at de blir ødelagt etter kun én vinter? Jeg trodde de ville holde et par tre år hvis man skyller av salt og ellers er flink til å smøre inn skoene. Anonymkode: 71048...2cf
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #4 Skrevet 18. januar 2020 Bruker bare sko som tåler norsk vinter. Men heldigvis så bor jeg på bygda og slipper å vasse i gategriseri. Anonymkode: 87450...464
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå