AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #1 Skrevet 17. januar 2020 Noen ganger når jeg er på fest, så er det enkelte som jeg ikke kjenner så veldig godt som graver i mitt privatliv. Altså, det som plager meg mest er når vi er en gjeng som prater og noen sier "Men du, Helene, hvor mange har du vært sammen med?" Dette liker jeg ikke, fordi jeg har ikke hatt så mye hell i kjærlighetslivet, men samtidig er jeg tvunget til å svare fordi alle følger med, og man kan ikke lyve så veldig mye om det fordi folk der kjenner jo deg. Jeg har jo aldri hatt kjæreste, og jeg har lite erfaring med menn, men jeg har ikke lyst at de andre skal vite det. Jeg har bare hatt sex med en fyr, og jeg skammer meg litt over hvor lite erfaring jeg har, så jeg blir veldig flau når noen graver i kjærlighetslivet mitt og vil vite hvor mange kjærester jeg har hatt. Er det greit egentlig å spørre sånne ting? Det er jo så taktløst. Du tvinger jo folk som meg til å enten lyve eller innrømme noe de ikke syns er noe gøy. Anonymkode: b6d3f...0e8
detvardet Skrevet 17. januar 2020 #2 Skrevet 17. januar 2020 En ting er å spørre om personen dater noen, men det er ganske frekt å spørre hvor mange man har vært sammen med. Antal ekser er fullstendig urelevant, samme hvor mange man har drevet på med. Tror det beste du kan gjøre er å få den som spør til å føle seg litt dum «Hvorfor lurer du på det?» eller «Det var da litt rart å spørre om.» eller «Hvor mange ekser har du??». Liker det siste spørsmålet fordi det er jo faktisk det de spør om. 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #3 Skrevet 17. januar 2020 4 timer siden, detvardet skrev: En ting er å spørre om personen dater noen, men det er ganske frekt å spørre hvor mange man har vært sammen med. Antal ekser er fullstendig urelevant, samme hvor mange man har drevet på med. Tror det beste du kan gjøre er å få den som spør til å føle seg litt dum «Hvorfor lurer du på det?» eller «Det var da litt rart å spørre om.» eller «Hvor mange ekser har du??». Liker det siste spørsmålet fordi det er jo faktisk det de spør om. Ja, det er jo det samme. Men jeg vil ikke virke aggresiv, hvis det gir mening. 😕 Selv om det de spør om oppleves som frekt. Det mener jo ikke å si noe galt. Tror jeg i alle fall... Anonymkode: b6d3f...0e8 1
Pillarguri Skrevet 17. januar 2020 #4 Skrevet 17. januar 2020 Uforskammet å spørre om sånt. Foreslår at du bare smiler og sier at det husker du ikke 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #5 Skrevet 18. januar 2020 Du er sikker på at de ikke spør fordi de rotter seg sammen mot deg, at de rett og slett er ekle? Jeg synes det er rart at noen av dem spør og så sitter alle rundt og følger med. Det kan tyde på at de vet om det du ikke har lyst til å si. Du har ingen forklaringsplikt overfor noen, så hvis du opplever dette igjen, parerer du ganske enkelt med at "du får heller fortelle om dine egne forhold, jeg har ikke noe behov for å utdype mine". Ikke la deg tråkke på. Ditt privatliv kan du fortelle om når du uoppfordret ønsker det selv. Anonymkode: c83e2...20f 1
Gjest sanja0903 Skrevet 18. januar 2020 #6 Skrevet 18. januar 2020 (endret) det er fint for en kvinne å ha lite erfaring, for menn er det skammelig - du kan si sannheten! 😏😘 har du hørt, ever, at han er jomfru, så elskelig? - eller har du hørt at det alltid er hun som er jomfru? I teenage filmene og sånt, ikke sant? Endret 18. januar 2020 av sanja0903
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #7 Skrevet 18. januar 2020 Gjør som en bekjent av meg, hun svarer "He he" til alt og alle. Anonymkode: 8ce67...5c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå