AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #1 Skrevet 17. januar 2020 Hvilke innvandrerbutikker er bra i Bergen? Har aldri vært i en sånn før, men tenker mest på bønner og kikerter og liknende. Aner jo ikke hva mer de har😁 Anonymkode: 7e2c2...caa
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #2 Skrevet 17. januar 2020 Den store(Oliven mat?) som ligger i Michael Krohns gt er bra. Det ligger en internasjonal matbutikk i første etasje på Vektertorget og så ligger det en stor innvandrerbutikk vis a vis Bergen Storsenter,i samme kvartal som Fretex. Anonymkode: 59a06...b80
Sokkar Skrevet 27. januar 2020 #3 Skrevet 27. januar 2020 Global food i Åsane er stor, full av varer og oversiktlig. Ved scandic/bystasjonen er det ein som også er bra 😊 går du frå bystasjonen mot xhibition er den på venstre side. Men sist eg var der var dei blant anna heilt tom for risnudler. Ofte kan ein jo velge mellom fleire typer. Kan bety at det går dårlig med butikken, og at han treng all økonomisk støtte han kan få 😊 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #4 Skrevet 17. februar 2020 Er det noen av dem som har godt utvalg og god kvalitet på tørkede kikerter/bønner? Hvilken er best å gå til? Anonymkode: 7e2c2...caa
VibeckeST Skrevet 15. september 2024 #5 Skrevet 15. september 2024 Ser det er gammel tråd men prøver å gi den liv eg🙈 Eg har aldri tenkt tanken på å gå i slike butikker, rett og slett fordi er er veldig norsk av meg og ikke tørr prøve "fremmed mat" Men så har eg plutselig med de sinnsyke matprisene sett folk har framsnakket disse butikkene (i Oslo og Trondheim) på frukt og grønt og andre tilbehørsvarer til å være betydelig billigere i innvandrerbutikkene og med god kvalitet på varene. Eg var bare innom den på Sotra som ikke var imponerende på pris eller kvalitet på frukt og grønt. Derfor lurer eg på om noen kan anbefale noen i Bergen på dette?
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #6 Skrevet 15. september 2024 VibeckeST skrev (4 minutter siden): Ser det er gammel tråd men prøver å gi den liv eg🙈 Eg har aldri tenkt tanken på å gå i slike butikker, rett og slett fordi er er veldig norsk av meg og ikke tørr prøve "fremmed mat" Men så har eg plutselig med de sinnsyke matprisene sett folk har framsnakket disse butikkene (i Oslo og Trondheim) på frukt og grønt og andre tilbehørsvarer til å være betydelig billigere i innvandrerbutikkene og med god kvalitet på varene. Eg var bare innom den på Sotra som ikke var imponerende på pris eller kvalitet på frukt og grønt. Derfor lurer eg på om noen kan anbefale noen i Bergen på dette? For rimelige grønnsaker bør du heller se etter tilbud og sesongvarer. Her har jeg nå poteter og en del rotgrønnsaker i bod for resten av året, samt purreløk, løk, paprika, med mer, i fryser for flere måneder fremover. Dyrt blir det først om du skriver "asparges" på handlelista utenom aspargessesong. Når det gjelder de eksotiske butikkene kan du få ris i alle varianter til veldig ok pris, store pakninger med krydder og sauser, marinader og slik der dagligvarebutikkene tar helt rått betalt. Anonymkode: d674d...a9e
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #7 Skrevet 15. september 2024 Mango mat rett ved siden av Media city er bra. Anonymkode: c01c8...cc9
Trolltunge Skrevet 15. september 2024 #8 Skrevet 15. september 2024 Aldri vært innom en som ikke har godt utvalg i slikt som du nevner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå