Gjest Tristessa Skrevet 4. juni 2005 #1 Skrevet 4. juni 2005 Jeg er på jakt etter en helt basic type singlet, en sånn med litt bredere skulderstropper, men som fremdeles ikke er heldekkende. Har lett og lett over alt, og jeg trodde jo at dette var så basic ting at det skulle være enkelt å finne, men den gang ei. Vil ha svart og hvit. Noen som vet hvor jeg kan finne noen fine som ikke er steindyre?
Gjest Devana ikke innlogget Skrevet 4. juni 2005 #2 Skrevet 4. juni 2005 Mener å ha sett noen helt vanlige singlet'er på Ellos, men det er en stund siden. Du kan jo ta en titt www.ellos.no
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2005 #3 Skrevet 4. juni 2005 Jeg har flere fra H&M, kjøpt på den såkalte ungdomsavdelingen i vår. Kostet 49,50. Tips: kjøp altfor stor, for de krymper endel på lengden.
Gjest Tristessa Skrevet 4. juni 2005 #4 Skrevet 4. juni 2005 Jepp, har vært der og sett, Lilith, tror jeg fikk kjøpt meg en sånn til 49,90,- men er ikke helt overbevist om at passformen er noe for meg, og den jeg har er i noe bomulls/lycramix og vil helst ha ren bomull. Men kan ta en titt til, synes de bytter ut veldig ofte. Det er jammen ikke lett å være kresen! Kommer jeg over noen i perfekt form skal jeg kjøpe titusenvis, den beste singleten jeg har er en pudderrosa sak som mamma hadde på 70-tallet som er helt perfekt, dessverre litt for kort over magen og noe slitt...
Gjest Sukkerert Skrevet 4. juni 2005 #5 Skrevet 4. juni 2005 Er det en sånn "herresinglet" som det ofte er striper i du vil ha?
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2005 #6 Skrevet 4. juni 2005 Dette skjer meg hele tiden... Man er på jakt etter helt enkle basic-plagg som en singlett og ender opp med å kjøpe en singlett på Mango eller Oasis som koster 199 eller mer :-? Prøver å innbille meg at passformen og kvaliteten er bedre.
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2005 #7 Skrevet 4. juni 2005 Ren bomull holder vel ikke fasongen noe særlig? Jeg har en fra Filippa K fra i fjor sommer (riktignok med bryterrygg), og den er blitt litt vid og lefsete, til tross for prisen på 299,- Den som finner må skrike ut i forumet! Og gjerne om det finnes i små størrelser for oss pygmeer også. (34/XS)
Gjest Tristessa Skrevet 4. juni 2005 #8 Skrevet 4. juni 2005 Herresinglet? Striper? Ikke sikker på hva du mener, Sukkerert, men tenkte på en standard singlet i bomull (kan godt være sånn fin-ribbet stoff) med litt bredere stropper, som er litt, men ikke sinnsvakt utringet. Har sett Filippa K-singleter som helt sikkert er akkurat slik jeg vil ha dem, men jeg kan ikke forsvare prisen... Kanskje jeg egentlig skulle dryle til og kjøpe? Jeg bruker favorittplaggene mine til de går i filler, så valuta for pengene er det jo. Men likevel, jeg synes det er drøyt å bruke trehundre kroner på noe som ligner på det H&M har (men som kresne meg ikke alltid liker).
Tuddelidu Skrevet 4. juni 2005 #9 Skrevet 4. juni 2005 Jeg kjøpte noen på bik bok litt tidligere i vår - ensfarget, i bomull, med ganske brede stropper (men ikke t-skjorte-bred altså). Mener å huske at de fantes i svart, hvit, rosa og turkis/lyseblå. De er litt lange, slik at man slipper at de kryper oppover magen etter fem minutter Krympet lite, om jeg husker riktig. Kostet kanskje litt over 100 kroner/stk.
Gjest Tristessa Skrevet 5. juni 2005 #10 Skrevet 5. juni 2005 Ok, skal sjekke Bikbok, vet at de har ting som er forholdsvis lange og fine. Men butikkene gir meg alltid fullstendig angst. :-?
Gjest Tristessa Skrevet 5. juni 2005 #12 Skrevet 5. juni 2005 Takk takk! Skal nok få meg en runde på byen igjen, selv om jeg synes at jeg har trålet over alt...
Tuddelidu Skrevet 5. juni 2005 #13 Skrevet 5. juni 2005 Jeg liker heller ikke å handle på bik bok - føler meg som ei feit lita blubbe så snart jeg beveger meg innom dørstokken... Men singletene var verdt det
lene24 Skrevet 5. juni 2005 #14 Skrevet 5. juni 2005 jeg har kjøpt på cubus, der var de nok litt store i str, for jeg måtte ha xs...49 kr,-
Minette Skrevet 5. juni 2005 #15 Skrevet 5. juni 2005 Je ghar kjøpt en fra Filippa denne våren. Den er hvit, sitter trangt og fint, litt bredere skulder"stropper", men ikke bryterrygg. Er kjempe fornøyd med den, tror den kostet 399.-...
Gjest Tristessa Skrevet 6. juni 2005 #16 Skrevet 6. juni 2005 Sommeren er reddet, takk være Cubus! Rasket med meg fire stykker og er superfornøyd. Og til Lilith: de har i XS. Flere ulike farger, jeg fikk som ønsket i både svart og hvitt. :fornøyd:
Armonia Skrevet 6. juni 2005 #17 Skrevet 6. juni 2005 Sommeren er reddet' date=' takk være Cubus! Rasket med meg fire stykker og er superfornøyd. Og til Lilith: de har i XS. Flere ulike farger, jeg fikk som ønsket i både svart og hvitt. :fornøyd:[/quote'] De er geniale Har sort, hvit, orange, lime, rosa og turkis jeg... Shoppegal
Hilde Skrevet 6. juni 2005 #19 Skrevet 6. juni 2005 Både singleter og enkle tskjorter og jerseygensere fra Cubus er veldig gode, syns jeg. Jeg handlet aldri på Cubus før, har fått øynene opp for de nå. Faktisk en helt ok butikk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå