AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #21 Skrevet 17. januar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo du shamer, vibrasjon er ikke farlig for fosteret, slutt å spre feilinformasjon. Myndighetene er superrestrekrive med hva de anbefaler til gravide, hadde det vært en liten sjanse for at vibrasjon var farlig, så ville de sagt at det ikke var anbefalt. Anonymkode: 3d446...3b6 Nei, jeg shamer ikke. Det er trist og et demokratisk problem at du setter en slik merkelapp på de du er uenig i. Jeg er liberal og meget sex positiv og folk får gjøre som de vil, men jeg sier fortsatt min mening innenfor rammene av ytringsfriheten. Anonymkode: 9d636...af0
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #22 Skrevet 17. januar 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette her er jo ikke vitenskapelig begrunnet i det hele tatt. Kan du vise til kilder? Anonymkode: bb31d...38e Jeg har ikke Google meg til dette svaret. Dette er hva min lege sa da jeg spurte. Kort oppsummert. Jeg var så heldig å få en womanizer da jeg var gravid og i manualen stod det konferere med lege før bruk i svangerskap. Så gjorde det. Womanizer brukes kun på klit. Det sier jo også seg selv at vibrasjoner utenpå vagina ikke er farlig for fosteret. Da kunne man jo ikke gjort noe mens man var gravid da. Anonymkode: 386f0...b39
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #23 Skrevet 17. januar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har ikke Google meg til dette svaret. Dette er hva min lege sa da jeg spurte. Kort oppsummert. Jeg var så heldig å få en womanizer da jeg var gravid og i manualen stod det konferere med lege før bruk i svangerskap. Så gjorde det. Womanizer brukes kun på klit. Det sier jo også seg selv at vibrasjoner utenpå vagina ikke er farlig for fosteret. Da kunne man jo ikke gjort noe mens man var gravid da. Anonymkode: 386f0...b39 Jeg ville byttet fastlege. Anonymkode: 3c1a8...e96 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #24 Skrevet 17. januar 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var litt humoristisk da, men vibrasjoner forplanter seg i materie og spesielt vann som fosteret ligger i. Anonymkode: 9d636...af0 Herregud har du prøvd enn vibrator? Er jo overhode ikke sånn det fungere. De fleste bruker jo den på utside og. Anonymkode: 5b1cf...680
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #25 Skrevet 17. januar 2020 Vanskelig å gå et svangerskap uten sexleketøy 🙄😶 Anonymkode: 41be8...676 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå