AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #1 Skrevet 17. januar 2020 Jeg sitter med en oppgave i forbindelse med praksis. Jeg må gjøre rede for ulike profesjoner innenfor tjenesten. Jeg vet det er jurister, sosionomer og barnevernspedagoger, men hvilke andre er det? Fant lite informasjon på internett om dette. Anonymkode: e45bf...f75
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #3 Skrevet 17. januar 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sitter med en oppgave i forbindelse med praksis. Jeg må gjøre rede for ulike profesjoner innenfor tjenesten. Jeg vet det er jurister, sosionomer og barnevernspedagoger, men hvilke andre er det? Fant lite informasjon på internett om dette. Anonymkode: e45bf...f75 Jeg har ikke peiling, så ikke ta mitt ord for det. Men barnepsykolog, kan det være en da? Anonymkode: 9c3ea...2f6
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #4 Skrevet 17. januar 2020 18 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Spør veilederen din? Det hadde jeg gjort dersom jeg var der, men tenkte å finne ut av dette før neste uke. Anonymkode: e45bf...f75
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #5 Skrevet 17. januar 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke peiling, så ikke ta mitt ord for det. Men barnepsykolog, kan det være en da? Anonymkode: 9c3ea...2f6 Det kan godt være. Takk for svar! Anonymkode: e45bf...f75
Ullvott Skrevet 17. januar 2020 #6 Skrevet 17. januar 2020 For uten det som er nevnt her allerede, kan jeg i forbifarten komme på at det også finnes vernepleiere som jobber innen barnevern. Kanskje finner man spesialpedagoger også. Siden du er i praksis kan du jo ta utgangspunkt i hvilke yrker/profesjoner du finner på praksisstedet og knytte det opp mot relevant pensum (for det står kanskje noe i litteraturen).
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #7 Skrevet 19. januar 2020 På 17.1.2020 den 11.39, AnonymBruker skrev: Jeg sitter med en oppgave i forbindelse med praksis. Jeg må gjøre rede for ulike profesjoner innenfor tjenesten. Jeg vet det er jurister, sosionomer og barnevernspedagoger, men hvilke andre er det? Fant lite informasjon på internett om dette. Anonymkode: e45bf...f75 Vernepleiere som nevnt jobber i barnevern! Muligens også mennesker med ulike pedagogiske utdanninger, slik som lærere, spesialpedagoger osv? Har du ikke noe pensum på dette? Anonymkode: 0b303...015
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå