AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #1 Skrevet 17. januar 2020 Hei jeg vurderer å velge helse og oppvekst men lurer på om det er vanskelig? Er det vanskelig å få gode karakterer (over 5 i snitt). Er fagene kjedelig og vanskelig eller enkle og forstå? Vurderer og deretter ta ambulansefag og vet noen om de fagene er vanskelig og noe matten? Er matte vanskelig der? Siden det er få plasser må jeg oppnå høye karakterer! Håper noen kan svare:) Anonymkode: 34232...c52
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #2 Skrevet 17. januar 2020 Om et fag er vanskelig eller kjedelig, kommer jo helt an på hva du liker og hva du er flink til. Jeg syns helse og oppvekst var superlett og interessant, mens andre jeg kjenner syntes det var helt døll. Du må jo bare prøve, du finner fort ut om det er noe for deg. Anonymkode: 663b5...ee1
Lamilia Skrevet 17. januar 2020 #3 Skrevet 17. januar 2020 Har du interesse for faget går det som en drøm! Litt pugging når det kommer til anatomi og fysiologi, med mindre du har klisterhjerne ikke vanskelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå