must Skrevet 17. januar 2020 #1 Skrevet 17. januar 2020 Jeg har akkurat kjøpt meg en tomannsbolig i et sameie. Sameiet legger naturlig nok en del føringer på eksteriøret, og det gjør det umulig med tilbygg og større endringer. Boligen min har en diger, åpen terrasse. Jeg ønsker meg imidlertid en eller annen form for "tak" over deler av uteplassen slik at det er mulig å være ute, selv om det regner litt. Skygge når sola steker som verst er også en grunn til at jeg ønsker tak eller solskjerming. Så da lurer jeg på om dere har noen gode forslag som gir ly for sol og regn? Det bør tåle en støyt, men ikke være en søknadspliktig løsning, eller en "permanent installasjon" som kan gi meg trøbbel med sameiet. Tenker markise, pergola eller paviljong kan være aktuelle løsninger, men vil gjerne høre om andres erfaringer og ideer 😊
langbein86 Skrevet 17. januar 2020 #2 Skrevet 17. januar 2020 Jeg synes pergolaen i stål fra Maxbo er fin
must Skrevet 18. januar 2020 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2020 17 timer siden, langbein86 skrev: Jeg synes pergolaen i stål fra Maxbo er fin Takk for tips! Hvordan fungerer taket mtp regn?
langbein86 Skrevet 18. januar 2020 #4 Skrevet 18. januar 2020 7 timer siden, must skrev: Takk for tips! Hvordan fungerer taket mtp regn? Kanksje ikke det beste på ordentlig høljeregn men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå