Gå til innhold

Sykt barn og dårlig samvittighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som sliter med dårlig samvittighet når dere er hjemme med sykt barn? Er hjemme på dag 4 med sykt barn. Jeg vet det er mye å gjøre på jobb, og får dårlig samvittighet ovenfor mine kollegaer som får ekstra mye å gjøre når de må ta mine arbeidsoppgaver i tillegg til sine

Anonymkode: 53e2a...a1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, skriver under på denne. Jeg er også forferdelig dårlig på å være syk selv. Har litt bedre samvittighet når jeg er hjemme med sykt barn enn syk selv, siden jeg ser hvor mye barna trenger meg når de er syke❤️

Forsøk å tenke på at hvis noen på jobb er hjemme med sykt barn så tenker du jo ikke stygt eller negativt om det? Så det gjør ingen andre heller. Det er bare slik det er. Hver sin tur, man kommer ikke utenom det når man har barn. Du tar det igjen når kollegaene dine er hjemme med sykt barn og du må trå til for de😊

Skrevet

Trøst deg med at det er andre som har større grunn til å ha dårlig samvittighet enn deg. Jeg er dagmamma og fikk et barn forsøkt levert i forrige uke med feber, paracet og beskjed om å holde oss inne. Ble sendt i retur gitt...

Anonymkode: 3b629...be8

• Liker 2
Skrevet

For å si det enkelt så hadde du nok hatt dårligere samvuttighet hvis du haddevlevert sykt barn i barnehagen.... 

Anonymkode: 80e8b...1a4

• Liker 1
Skrevet

Når jeg er syk selv får jeg dårlig samvittighet, men når barna er syke gjør jeg ikke det. 

Anonymkode: 33528...5fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...