Gjest gjøken Skrevet 4. juni 2005 #1 Skrevet 4. juni 2005 Hei! Jeg er en jente i midten av 30 årene som vurdere å gjøre noe med brystene. Jeg har fått de barna jeg ønsker meg og har virkelig store komplekser for brystene mine. Det er nesten ikke noe igjen, jeg ser mer ut som en gutt. Ønsker å høre fra dere som har vært i samme situasjon og som har gjort noe med det. Hvor ille må det være før man kan få økonomisk støtte til en slik operasjon? Fordeler/Ulemper. Hører gjerne fra dere!!! Tusen takk!
Gjest Amles-ny bruker Skrevet 5. juni 2005 #2 Skrevet 5. juni 2005 Hei! Jeg har forstørret brystene mine.. For ca. 2 år siden. Er kjempeførnøyd. Eneste jeg kan si som minus, var at det gjorde veldig vondt i 2uker etterpå... Fordi jeg hadde lite fett på kroppen, måtte de legge silikon-implantet under brysmusklene.. Kjennes helt naturlig ut, og jeg hadde gjort det om igjen hvis jeg måtte... Lykke til hvis du bestemmer deg for å gjøre det!
Gjest Gjest nå Skrevet 5. juni 2005 #3 Skrevet 5. juni 2005 Hei hei! Har gått gjennom det samme som deg. Undersøkte litt ang økonomisk støtte. Å det får man ikke, da amming som årsak ikke er grunn for å få hjelp. Hadde man hatt små bryster hele livet osv... alltså før man fikk barn.... Så kunne man ha søkt om hjelp. Hvis man har gåttt til Psykolog i lang tid(år) med problemene, er det en liten mulighet for å kunne søke.... Men Desverre er det vanskelig... Må betale utgiftene for dette selv.
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 5. juni 2005 #4 Skrevet 5. juni 2005 Bryst for størring? Hvor er AMO når man trenger dem?
Gjest Embla s Skrevet 5. juni 2005 #5 Skrevet 5. juni 2005 Bryst for størring? Hvor er AMO når man trenger dem? hva/hvem er AMO?
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2005 #6 Skrevet 5. juni 2005 hva/hvem er AMO? Astronomer mot orddeling.
Gjest Embla s Skrevet 5. juni 2005 #7 Skrevet 5. juni 2005 Astronomer mot orddeling. Da er jeg med! Jeg satt en stund og lurte på hva "størring" er for noe..
Gjest Madam Felle Skrevet 5. juni 2005 #8 Skrevet 5. juni 2005 Helt alvorlig talt. Det får da være måte på mobbing av brukere her inne, for dette kaller jeg regelrett mobbing. Dere tror dere er så mye bedre enn alle andre, og må derfor vise det, der dere kan. FY F*** sier jeg bare. :evil: Til trådstarter, håper virkelig ikke du tar deg nær av slike tulling, for de har beklageligvis ikke mye vett mellom ørene. Og som svar på spørsmålet ditt, så tviler jeg på at du får økonomisk støtte til et slikt inngrep. Du kan jo begynne med å snakke med legen din, for h*n kan sikkert henvise deg videre om det lar seg gjøre.
~sikka~ Skrevet 5. juni 2005 #9 Skrevet 5. juni 2005 Mobbing? Synes vi har all rett til å le når folk ikke kan sette sammen ord på riktig måte. Overskriften til tråden er jo skikkelig forvirrende, gikk inn på den fordi jeg lurte på hvar størring er.
Gjest Embla s Skrevet 5. juni 2005 #10 Skrevet 5. juni 2005 Helt alvorlig talt. Det får da være måte på mobbing av brukere her inne, for dette kaller jeg regelrett mobbing. Dere tror dere er så mye bedre enn alle andre, og må derfor vise det, der dere kan. FY F*** sier jeg bare. :evil: Til trådstarter, håper virkelig ikke du tar deg nær av slike tulling, for de har beklageligvis ikke mye vett mellom ørene. Og som svar på spørsmålet ditt, så tviler jeg på at du får økonomisk støtte til et slikt inngrep. Du kan jo begynne med å snakke med legen din, for h*n kan sikkert henvise deg videre om det lar seg gjøre. Nå syns jeg du er den som beveger seg laaaangt over streken, Madam Felle. Jeg skriver at jeg lurte på hva "størring" er for noe. Dermed kommer du og kaller meg mobber, slenger på banning og djevler, kaller meg tulling og sier at jeg ikke har vett mellom ørene. Det er ikke første gangen enkeltbrukere (meg selv inkludert!!) er uheldig med skrivefeil eller orddeling. noe de fleste tar med knusende ro, en porsjon selvironi (ja, det går an å le av seg selv. ) også lærer man kanskje litt av det til og med! Men selvfølgelig, man kan velge å ta det ekstremt ille opp, slenge ut djevler og en hel masse gørr, og det er fint at du gjør det hvis det får deg til å føle deg bra. Jeg gir nå blaffen, og håper hun som skrev hovedinnlegget tar det for det det var, og ikke legger så mye ondt i det som du tydeligvis er i stand til.
Gjest Hel Skrevet 5. juni 2005 #11 Skrevet 5. juni 2005 Mobbing? Synes vi har all rett til å le når folk ikke kan sette sammen ord på riktig måte. Har rett til å le av folk for de ikke satt sammen en ord riktig?? Spøker du nå? :o
Gjest Embla s Skrevet 5. juni 2005 #12 Skrevet 5. juni 2005 Har rett til å le av folk for de ikke satt sammen en ord riktig?? Spøker du nå? :o Hun skriver le når, ikke le av.. Hvis man tar seg selv dønn alvorlig, kan man sikkert få masse gørr ut av dette. (men hvis man er en advokat for andres følelser får man holde seg for god til å slenge sånn som Madam F gjør! )
Gjest Hel Skrevet 5. juni 2005 #13 Skrevet 5. juni 2005 Hun skriver le når' date= ikke le av.. Hvis man tar seg selv dønn alvorlig, kan man sikkert få masse gørr ut av dette. (men hvis man er en advokat for andres følelser får man holde seg for god til å slenge sånn som Madam F gjør! ) Synes ikke det var noen mobbing her jeg, men bare at det var en rar ting å si.
Gjest Gjesta Skrevet 5. juni 2005 #14 Skrevet 5. juni 2005 Hva er vitsen med aa lage en fjar til 10 hons, og spore totalt av topic. Hvis traadstarter tok seg nar av dette ville hun vel eventuelt si ifra selv. Folk er som regel ikke saa veldig haarsaare som andre skal ha det til. Man taaler en trokk! xx
Gjest Gjøken Skrevet 7. juni 2005 #15 Skrevet 7. juni 2005 Ha ha, jeg må le! Tenk at tråden jeg startet om bryster skulle ende til å bli denne diskusjonen... Det gikk litt fort da jeg skrev inn tema og siden jeg er gjest kan jeg ikke gå inn og endre. Og neida, jeg har overhodet ikke tatt meg nær av kommentarene som har kommet! Andre som har erfaring fra bryst forstørring så hører jeg gjerne! Ha en fin kveld!
Gjest gjesta Skrevet 8. juni 2005 #16 Skrevet 8. juni 2005 Ryddet. Videre diskusjon om skrivefeil kan tas et annet sted. Mie (mod)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå