AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #1 Skrevet 16. januar 2020 Jeg treffer en mann som har gått på tre cellegiftkurer og mest sannsynlig er steril. Han frøys ned sæd for 7år siden. Jeg har kjent han i 15 år og jeg håper og tror at det endelig kan bli noe ordentlig mellom oss. Vi har hatt en god tone helt siden vi ble kjent, men det har aldri endt med noe forhold. Vet ikke om dette vil skje nå heller, men jeg har troen og har derfor begynt å tenke på det som vil innebære et nytt forhold for meg, nemlig barn. Jeg leste en artikkel for en stund siden der det stod at nedfryst sæd som ikke blir benyttet innen 10år blir destruert. Kan dette stemme? I så fall har jo han(vi?) dårlig tid... ingen av oss har barn fra før. Jeg er 30 og han 36. Anonymkode: ee627...59d
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #2 Skrevet 17. januar 2020 Det eneste jeg kan si om frosset sæd er at kvaliteten blir veldig dårlig når den tines, noe som gjør at dere må regne med flere forsøk. Anonymkode: c17fd...78a
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #3 Skrevet 18. januar 2020 Forbered deg på et fryktelig styr ! ble sammen med en som hadde hatt kreft, fikk både cellegift og stråling. Han frøys ikke ned sæd, så de skulle prøve å finne liv .Fant 3 halvdøde sædceller. I tillegg snakket de om at han måtte være frisk i 5 år først.( jeg hadde jo ikke tid til dette ) I tillegg tok sykehuset full utredning av oss, altså psykososialt. De fant ut at vi begge hadde gått på dps, så barnevernet måtte kopes inn å skrive sosial rapport ( helt sykt ) Jeg var 33 år. Tilslutt orka jeg ikke mer, og gjorde det slutt. Ikke innvolver deg med denne mannen, blir også veldig kostbart . en smertefull prosess. Anonymkode: d9473...1dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå