Gå til innhold

Er du adoptert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det for deg å være adoptert? Vet du noe om opphavet ditt, kommer du opprinnelig fra et annet land? Interessert i alle svar og tanker om temaet 💕

Anonymkode: ba64f...0a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det for deg å være adoptert? Vet du noe om opphavet ditt, kommer du opprinnelig fra et annet land? Interessert i alle svar og tanker om temaet 💕

Vet om opphav ja. 

Anonymkode: 7d0d8...657

Skrevet

Er adoptert, vet ikke opphav, grunnet bakgrunn av adopsjon (vold). Kommer opprinnelig fra Latvia. Føler ikke så mye angående det å være adoptert, kanskje mest fordi jeg ser veldig norsk ut og folk aldri tror på at jeg er opprinnelig latvisk.

Anonymkode: 38ed1...434

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er adoptert, vet ikke opphav, grunnet bakgrunn av adopsjon (vold). Kommer opprinnelig fra Latvia. Føler ikke så mye angående det å være adoptert, kanskje mest fordi jeg ser veldig norsk ut og folk aldri tror på at jeg er opprinnelig latvisk.

Takk for svar 😊 Har du følt deg elsket og ønsket, og at du er der du «skal» være?

Skrevet

Vet om opphav ja. 

Gjør det saken bedre eller verre?

ts

Skrevet

Adoptert noen dager gammel. Vet hvor jeg kommer fra. USA. 

Vet navn på mor, far ukjent. Mor var veldig ung da hun fikk meg. Jeg har i voksen alder tatt kontakt med min biologiske mor, hun ønsket ikke kontakt. Vokste opp med mine foreldre ( adoptivforeldrene mine er mine foreldre!).

Anonymkode: b8a9c...786

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar 😊 Har du følt deg elsket og ønsket, og at du er der du «skal» være?

Nei, på ingen måte. Men det tror jeg har mer med oppvekst og opplevelser å gjøre, enn adopsjonen.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det saken bedre eller verre?

ts

Nå tenker jeg det er fint å vite opphav, men ikke noe behov for å ha kontakt med dem. Følt meg litt ensom og utenfor, følt meg litt annerledes. Men fungerer fint med jobb og trives med familie og venner. 

Skrevet

Er ikke adoptert fra et annet land. Er adoptert av fosterforeldre. Vet opphavet mitt. 

Anonymkode: 515b2...d49

• Liker 2
Skrevet

Er adoptert fra et annet land og vet av og kjenner opphavet mitt. 

Anonymkode: 34af9...46d

• Liker 1
Skrevet

Jeg er adoptert fra Sør-Korea. Vet ikke mye om bakgrunnen, men har gjort noen forsøk på å få kontakt med biologiske foreldre uten hell. 

I barndommen var det nok litt utfordrende. Nå er livet topp. 

Anonymkode: 785b2...460

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...