AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #1 Skrevet 16. januar 2020 Jeg har et rom på ca 10kvm2 som jeg skal bruke til et gamingrom(PS4). Jeg skal og ha masse hyller som skal displaye alle samleobjektene mine + litt fargerike plakater og bilder. Jeg har lyst til å male rommet i en veldig mørk farge da jeg syns hvitt blir litt kjedelig, men jeg vil heller ikke ha grønn, blå eller andre farger. Hva syns dere om dempet sort? Potensielt Elegant. Har og vurdert å male taket i samme farge som på veggene.. men redd det blir for mørkt. Hva syns dere? Anonymkode: 2c376...d7c
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #2 Skrevet 17. januar 2020 Heller elegant enn dempet sort. Har du sjekket ut sophisticaded blue, eller en av de skikkelig mørke lillafargene? Anonymkode: 6f954...c64
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #3 Skrevet 17. januar 2020 Gå for mørkt, du vil ikke angre😊 Vi har veldig mørkt (sort med bitre litt blått i) på gamingrommet, og 2 nøyanser lysere i taket. Herlig stemning der nede. Legger ikke merke til veggen bak tv’n når vi spiller. Og bildene du skal ha på veggen vil komme mer frem 😊 Anonymkode: 76a90...13c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå